Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iRiver 999
-------------------------------------------------------

Afbeeldingslocatie: http://www.digimania.be/imgdb/prods/iRiver_iFP999-xl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.adorama.com/images/Product/IRIFP999.JPG

Dit is hem dan; iRivers 900 serie.. Hij gaat waarschijnlijk uit de handel, maar dit topic is voor vragen en opmerkingen over deze bijzondere speler.. Ik heb hem zelf niet, ik had tot voor kort een andere iRiver..Kapot, en ik krijg geen nieuwe van iRiver..

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet veel, het is het duurste iriver model en erg duur 329,- euro of zo...vind het wel een supermooi ding. Misschien dat er meer de iFP 990 en iFP995 hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eerst was hij inderdaad duur, maar mp3spelers.nl heeft hem in prijs verlaagd. je kunt nu dus de 999-serie kopen voor 225 euro.. dat is wel te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tarantula-
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-07 17:06
lol, dacht net hetzelfde, effe aan het kijken gisteren of ze al nieuwe modellen hadden, zie ik daar opeens die 999 die ik eerst veel te duur vond, aan 225 euro O+

na wat zoeken toch een review gevonden dan http://www.misticriver.net/index.php?page=ifp990_page1

veel reviews zijn er anders niet, een negatief punt imho is dat ie geen UMS ondersteunt (mass storage device) :/

gelezen dat iriver dit in een firmware ging oplossen voor de ifp serie, maar blijkbaar is heel de ifp serie al aangepast met een firmware voor UMS behalve de 900 serie :'(

en aangezien mn slim-x niet meer zo lang trekt op zn batterijen en ik wel iets shokproof wil, nuja, heb tijd, hopelijk brengen ze toch een firmware uit voor de 900 serie ook met UMS support, het spelertje en zn scherm zien er alvast super uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-Tarantula- schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:06:
lol, dacht net hetzelfde, effe aan het kijken gisteren of ze al nieuwe modellen hadden, zie ik daar opeens die 999 die ik eerst veel te duur vond, aan 225 euro O+

na wat zoeken toch een review gevonden dan http://www.misticriver.net/index.php?page=ifp990_page1

veel reviews zijn er anders niet, een negatief punt imho is dat ie geen UMS ondersteunt (mass storage device) :/

gelezen dat iriver dit in een firmware ging oplossen voor de ifp serie, maar blijkbaar is heel de ifp serie al aangepast met een firmware voor UMS behalve de 900 serie :'(

en aangezien mn slim-x niet meer zo lang trekt op zn batterijen en ik wel iets shokproof wil, nuja, heb tijd, hopelijk brengen ze toch een firmware uit voor de 900 serie ook met UMS support, het spelertje en zn scherm zien er alvast super uit :)
precies.. maar ik ga eerst nogwel wachten op de iriver H10 (www.iriver.com).. die is nl. 5 GB, dan kan je net even wat meer liedjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-09 10:56
Maar dan heb je wel geen flash meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad appels met peren vergelijken.... een 999 is ook een stuk kleiner als de H10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de iFP-999 normaal deze week ( vrijdag besteld ) en dan zal ik foto's trekken als er interesse is :P Ik was al een hele tijd aan t wachten tot ThaDemon zijn review van de EMP-500 op het forum zou zetten maar omdat dat me te lang duurde en vooral door de prijsverlaging heb ik deze mp3speler besteld. Als niemand anders zich geroepen voelt steek ik wel een kleine review in elkaar als ik het spelertje een weekje heb ofzo !? k Weet nl niet als ik wel goed ben in dat soort dingen te schrijven maar als er niemand anders is doe ik het wel :*)
Ik ben btw nieuw B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de iFP-999 normaal deze week ( vrijdag besteld ) en dan zal ik foto's trekken als er interesse is :P Ik was al een hele tijd aan t wachten tot ThaDemon zijn review van de EMP-500 op het forum zou zetten maar omdat dat me te lang duurde en vooral door de prijsverlaging heb ik deze mp3speler besteld. Als niemand anders zich geroepen voelt steek ik wel een kleine review in elkaar als ik het spelertje een weekje heb ofzo !? k Weet nl niet als ik wel goed ben in dat soort dingen te schrijven maar als er niemand anders is doe ik het wel :*)
Ik ben btw nieuw B)
goed idee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViciousPC: De opgegeven batterijspeelduur is 40 uur. Wil je misschien testen hoe lang die in werkelijkheid blijft spelen op een volledig opgeladen accu? De review van misticriver.net geeft aan dat de speler 'slechts' 19 uur blijft werken bij het afspelen van ogg vorbis files; Ik ben benieuwd of de speeltijd bij mp3tjes (128-192 kbps) wat langer is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zal ik zeker testen ;) Maar bij MisticRiver was de batterij nog niet 'ingespeelt' denk ik , vandaar die 20u misschien ? Maarja , OGG "zuipt" wel meer dan mp3 , maar k denk niet dat je dan maar aan 20uurtjes zou komen !? 30u lijkt me toch wel haalbaar met OGG mits de batterij ingespeelt is :*) Niemand tips over hoe ik de batterij moet inspelen ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:13:
(..)
Niemand tips over hoe ik de batterij moet inspelen ?
Als ik me niet vergis: de batterij volledig opladen en daarna weer volledig leeg laten lopen. 'Ontladen' zal wel lastig worden met de ingebouwde accu, dus gewoon leeg laten lopen door te laten spelen. (en meteen de de tijd opnemen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Ifp-995!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bevalt 'ie je :9 !? Ik heb daarstraks mailtje gekregen dat ik de mijne einde deze week of begin volgende week mag verwachten. Laten we dus hopen voor morgen of overmorgen :*)
Ik ga nu beginnen met enkele CDs te rippen naar OGG , Disruptor 128kbps goed voor je :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:55:
(...)
Disruptor 128kbps goed voor je :) ?
Coderen naar OggVorbis doe ik in Q6 of Q7, MP3 192 kbps. Aangezien bitrates hoger dan 128 kbps toch vaak voorkomen, zou dit voor de test geen kwaad kunnen. :) Bij lagere bitrates gaat de batterij alleen maar langer mee.

Nu lees ik op wiki.xiph.org dat iriver gebruikers problemen ondervinden bij Ogg files die buiten het 96-255 kbps bereik vallen. Ik hoop dat deze problemen bij Q6-Q7 niet optreden...
(...) Note -- only certain bitrates are supported, various problems are reported including reboots, silence and random noise when a VBR Vorbis passes outside the limit (96-225 Kbps.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een email gestuurd naar iRiver mbt. de UMS ondersteuning. Hier de reactie:
Sorry that there is no UMS version firmware for iFP-999 at this moment. However, we will introduce this UMS version firmware in near future. Please visit our website for further news later.
Dus er wordt in ieder geval aan gewerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tarantula-
http://www.misticriver.net/

beetje naar beneden scrollen, UMS support is toegevoegd :)

edit: staat nu aan 219 euro (incl BTW en verzending :)) bij mp3spelers.nl

begint er goed uit te zien :P

[ Voor 39% gewijzigd door -Tarantula- op 31-01-2005 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'em eindelijk aangekregen en hij ziet er erg mooi uit :9 Kleiner dan ik had verwacht en toch niet te klein :*) Ik ben hem nu aan't opladen maar ik heb alvast foto's getrokken ;)
Linkjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tarantula-
toch leuk spelertje, goedkoper dan G3 plus kleurenscherm en de geluidskwaliteit zal wel weer dik in orde zijn iriver kennende, denk dat ik me er ook eentje zal aanschaffen binnenkort :9

edit: ook eentje besteld :)

[ Voor 9% gewijzigd door -Tarantula- op 31-01-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tarantula-
nog een kort reviewtje op misticriver forum + enkele mooie pics :p -> http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=12025

en hoe zit dat nu met de mensen die hem al hebben? Comments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 12:21
Ik heb hem net gehaald. Zat zelf te twijfelen tussen de Sony NW-E99, Ezav EMP400 1gig en de Iriver IFP 999. Ben toch voor de 999 gegaan, heeft USB2.0 en ziet er mooier uit.

Heb er net wat MP3's opgezet en het klinkt PERFECT!!! Had hiervoor een Sony NetMD MZ-N1 maar de 999 klinkt echt beter.
Koptelefoon die erbij zit is een Sennheiser, volgens mij een MX 400 RC. In vergelijking met m'n KOSS KSC55 klinkt dat waardeloos zit totaal geen bass in, dat is dus wel een beetje jammer. :(

Heb de radio ook even getest en het ontvangst is erg goed. Ook het scherm is erg duidelijk.
Ik ga weer ff verder spelen. :P

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me op dat de speler nergens op voorraad is. En bij mp3man.nl staat zelfs "nooit meer leverbaar".
http://www.mp3man.nl/product/12226

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:16:
Het valt me op dat de speler nergens op voorraad is. En bij mp3man.nl staat zelfs "nooit meer leverbaar".
http://www.mp3man.nl/product/12226
Wellicht komt iRiver met een nieuw model dat hem gaat verbeteren/opvolgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-09 19:32
Ik ben ook serieus geinteresseerd in deze mp3speler! Was eerst opzoek naar een HD-based speler van ongeveer 20GB maar het grote nadeel van die spelers zijn de afmetingen! Toen ik verder aan het kijken was naar een mooie stoere mp3flash speler blijf mijn oog steken op deze geweldige iRiver! Wat issie mooi met dat kleurenscherm! En hij heeft alles wat ik verlang van een mp3speler:
  • Grote capaciteit (1Gig is groot voor een flashspeler! :P )[list][/list]
  • Snelle dataoverdracht! (USB2.0)[list][/list]
  • Kan OGG bestanden afspelen! 8)[list][/list]
  • Heeft een ingebouwde accu zodat je niet steeds aant klooien bent met batterijtjes en de accu gaat ook nog eens ongelofelijk lang mee![list][/list]
  • FirmwareUpgradeble :*)[list][/list]
  • Wordt erkent als USBmass storage appparaat
Alleen is het echt zo dat deze speler weer verdwijnt van de markt? Want ik zie 'm eigelijk wel zitten ;)

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 12:14
Ik ga de 995 zo van mn werk meenemen als test, ik zal even laten weten wat ik er van vind..

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voodooforever schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:35:
Ik ben ook serieus geinteresseerd in deze mp3speler! Was eerst opzoek naar een HD-based speler van ongeveer 20GB maar het grote nadeel van die spelers zijn de afmetingen! Toen ik verder aan het kijken was naar een mooie stoere mp3flash speler blijf mijn oog steken op deze geweldige iRiver! Wat issie mooi met dat kleurenscherm! En hij heeft alles wat ik verlang van een mp3speler:
  • Grote capaciteit (1Gig is groot voor een flashspeler! :P )[list][/list]
  • Snelle dataoverdracht! (USB2.0)[list][/list]
  • Kan OGG bestanden afspelen! 8)[list][/list]
  • Heeft een ingebouwde accu zodat je niet steeds aant klooien bent met batterijtjes en de accu gaat ook nog eens ongelofelijk lang mee![list][/list]
  • FirmwareUpgradeble :*)[list][/list]
  • Wordt erkent als USBmass storage appparaat
Alleen is het echt zo dat deze speler weer verdwijnt van de markt? Want ik zie 'm eigelijk wel zitten ;)
De iRiver 7xx/8xx heeft dit ook, en is goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulixes
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11-2023
RoD schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:22:
[...]

Inderdaad.

Geef mij trouwens maar "batterijtjes om mee te klooien" ipv zo'n ingebouwde accu. Ten eerste ben je op die manier stopcontact- of usbpoort-onafhankelijk (handig op vakantie!). En ten tweede komt er sleet op zo'n oplaadbare accu, de autonomie krimpt steeds verder in en dan sta je daar met een imo waardeloze speler. Ten slotte hoeven batterijtjes niet echt duur te zijn, je vindt ze immers ook in oplaadbare vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

ulixes schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 02:25:
[...]

Inderdaad.

Geef mij trouwens maar "batterijtjes om mee te klooien" ipv zo'n ingebouwde accu. Ten eerste ben je op die manier stopcontact- of usbpoort-onafhankelijk (handig op vakantie!). En ten tweede komt er sleet op zo'n oplaadbare accu, de autonomie krimpt steeds verder in en dan sta je daar met een imo waardeloze speler. Ten slotte hoeven batterijtjes niet echt duur te zijn, je vindt ze immers ook in oplaadbare vorm.
Autonomie krimpt steeds verder in? :? Ik neem aan dat je bedoeld dat de batterij steeds minder lang meegaat.
Dat is niet zo, bij Lithium-Ion Polymeer batterijen heb je dat niet, die blijven gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulixes
RoD schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 02:50:
[...]

Autonomie krimpt steeds verder in? :? Ik neem aan dat je bedoeld dat de batterij steeds minder lang meegaat.
Dat is niet zo, bij Lithium-Ion Polymeer batterijen heb je dat niet, die blijven gewoon goed :)
Geloof ik weinig van, elke oplaadbare batterij verslijt toch na een tijd, ook li-ions?
M'n gsm houdt het nu toch niet zo lang meer vol als toen hij nieuw was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

ulixes schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 03:07:
[...]

Geloof ik weinig van, elke oplaadbare batterij verslijt toch na een tijd, ook li-ions?
M'n gsm houdt het nu toch niet zo lang meer vol als toen hij nieuw was...
Is dat wel een L-I Polymeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulixes
Is er dan een verschil tussen li-ion en li-ion polymeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
RoD schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:22:
[...]

Weet ik..maar een groot verschil:
Het heldere kleurenscherm.. ;) Ik hoef het niet om de centen te doen dus daarom ga ik mss ook voor een 999.
ulixes schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 02:25:
[...]

Inderdaad.

En heb jij ook al eens aan de kosten van een goed setje oplaadbare batterijen gedacht incl. snellader, want je wilt toch geen 21uur op je volgeladen batterijen zitten wachten.. :z Je hebt gelijk dat het soms misschien makkelijker is, maar als je oplaadbare batt. hebt moet je toch ook een stopcontact in de buurt hebben? Of giet jij er zelf ff wat chemicalien bij?... >:)

[ Voor 60% gewijzigd door ron_stultiens op 29-04-2005 09:46 ]

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Weet iemand wat de resolutie van dat schermpje is? Ik wil mijn on-line fotoalbum converteren zodat het met weinig ruimte erop past..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Voodooforever schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:42:
[...]
Weet ik..maar een groot verschil:
Het heldere kleurenscherm.. ;) Ik hoef het niet om de centen te doen dus daarom ga ik mss ook voor een 999.
Als je dat kleurenscherm liever hebt, kun je inderdaad beter voor de 999 gaan ja, maar in zonlicht is zo'n kleurenscherm altijd moeilijker te lezen (lees: nauwelijks) en dan heb je imho meer aan een monochroom schermpje.
Je moet dus voor jezelf maar de afweging maken :)
ulixes schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 03:17:
Is er dan een verschil tussen li-ion en li-ion polymeer?
Ja, Google er maar ns wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulixes
Voodooforever schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:42:
[...]En heb jij ook al eens aan de kosten van een goed setje oplaadbare batterijen gedacht incl. snellader, want je wilt toch geen 21uur op je volgeladen batterijen zitten wachten.. :z Je hebt gelijk dat het soms misschien makkelijker is, maar als je oplaadbare batt. hebt moet je toch ook een stopcontact in de buurt hebben? Of giet jij er zelf ff wat chemicalien bij?... >:)
Natuurlijk heb ik aan die kosten gedacht, maar die eenmalige uitgave weegt imo niet op tegen de wetenschap dat je speler niet "uitgeput" zal zijn op een bepaald moment omdat z'n ingebouwde accu naar de haaien is.

Bovendien is een speler met ingebouwde accu ook duurder. Maw: voor de prijs van een 999 koop ik (als ik dat wil) een 7/899 mét snellader en batterijen, zónder dat ik gebonden ben aan het gebuik van die oplaadbare batterijen. Als ze versleten zijn koop ik er dus nieuwe, terwijl jij daar zit met je ingebouwde.

En uiteraard heb je voor oplaadbare batterijen een stopcontact nodig. M'n punt is echter dat in omstandigheden waar je geen stopcontact voorhanden hebt, je wel nog altijd voortkan op andere penlites (die je meeneemt ergens in een jaszak, of die je gelijk waar ter wereld in de winkel kan kopen).

@RoD => heb het niet opgezocht maar ik neem dus aan dat er een verschil is. Dan nog

- geloof ik niet in oplaadbare batterijen die helemaal niet verslijten
- zie ik op de iRiversite nergens staan dat het om een li-ion polymeer batterij zou gaan
- blijf ik bij de voordelen van penlites zoals hierboven opgesomd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
De resolutie van het schermpje was 160x128 naar wij denken :P

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
DKasemier schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:28:
Ik ga de 995 zo van mn werk meenemen als test, ik zal even laten weten wat ik er van vind..
enne..? wat vind je ervan? :P
Mijn iFP999 staat overigens in bestelling

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Owkeejz... slecht bericht gekregen vandaag!
4Launch melde me per email dat de 999 End Of Life is, en dat de leverancier geen voorraad meer heeft! :( Kan dus nu wel fluiten naar die mooie speler...

Misschien dat er over paar maanden een opvolger komt, maarjah..die zal wel weer veeel duurder geprijst zijn EN daar zal ik dus nog ff op moeten wachten! |:(

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kijk hier ns, nog genoeg winkels waar je em kunt kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
RoD schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 18:42:
Kijk hier ns, nog genoeg winkels waar je em kunt kopen :)
dat dacht ik ook, totdat ik iedere shop afging: Niet leverbaar; Nooit meer leverbaar; Niet op voorraad en ga zo maar door! Ik snap er werkelijk nix van! De 512mb versie is nog wel goed leverbaar! :?

Op tweakers.net is trouwens de product survey verschenen van de iFP995 van DKasemier! :*)
http://www.tweakers.net/productsurvey/survey/830
Thankss!

[ Voor 3% gewijzigd door ron_stultiens op 10-05-2005 16:27 ]

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Voodooforever schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:24:
[...]
dat dacht ik ook, totdat ik iedere shop afging: Niet leverbaar; Nooit meer leverbaar; Niet op voorraad en ga zo maar door! Ik snap er werkelijk nix van! De 512mb versie is nog wel goed leverbaar! :?

Op tweakers.net is trouwens de product survey verschenen van de iFP995 van DKasemier! :*)
http://www.tweakers.net/productsurvey/survey/830
Thankss!
Ze zullen em ook wel uit de handel halen, zon dure flash speler met een kleurenscherm die niet echt veel toegevoegde waarde heeft (ook al is het wel leuk natuurlijk :P ) zal wel niet goed verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Voodooforever schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:52:
[...]
enne..? wat vind je ervan? :P
Mijn iFP999 staat overigens in bestelling
Zoals al opgemerkt heb ik mijn mening als user review geschreven, nog een paar dagen over gedaan ook :)
Ik hoop dat hij niet echt EOL is het is echt een hele fijne speler _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tarantula-
de ifp999 wordt van de markt gehaald en zal hoogst waarschijnlijk vervangen worden door de flash variant van de H10 (meer geld voor iriver, want als je wilt recorden zul je waarschijnlijk ook zo een ad-on kunnen kopen zoals bij de h10) aangezien de ifp999 een te grote concurent zou zijn, want het is een fijne speler voor een degelijke prijs (~200€) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een creative muvo 1,5 gig maar die klinkt echt waardeloos, weinig bas!
nu wou ik een iFP-995 maar heeft ie n beetje goeie bas? das t belangrijkste voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:26:
ik heb nu een creative muvo 1,5 gig maar die klinkt echt waardeloos, weinig bas!
nu wou ik een iFP-995 maar heeft ie n beetje goeie bas? das t belangrijkste voor mij!
De iFP-serie heeft een heel goeie geluidskwaliteit, ik denk dat je naast een iRiver je ook betere oortjes moet kopen :).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Laatst online: 15-02-2024
Vrijdag mijn 2e iRiver besteld, de ifp-999. Deze is in Nederland niet (meer) te krijgen en dus heb ik hem in Amerika besteld. Nu zit hier natuurlijk een Ameriaanse adapter bij die hier in Nederland niet in het stopcontact past.

Kan ik mijn huidige adapter, heb zelf een iHP-100, gebruiken of moet ik het via een wereldstekker doen?

Edit: zie nu ook dat ik hem via USB kan opladen, maar toch wil het ik nog wel weten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 12:21
De iFP999 is een hele mooie speler maar, ik vind het MD systeem (schijfjes wisselen) toch makkelijker. Heb de mijne dus op de marktplaats gezet. HiMD is tegenwoordig ook 1GB :)

Het display is trouwens ook goed te lezen als de zon schijnt.

Als er iemand geinteresseerd is, mail me gerust of kijk even op marktplaats... ;)

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegaII
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-09 16:08
Iemand een idee waar deze speler nog te koop is?

Ziet er vrijwel utizichtloos uit ... :'( het is de enige speler van iRiver die me aanstaat op dit moment ... en dan is ie nergens meer te krijgen, SCHANDALIG ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De 256MB en 512MB versies zijn nog wel te koop, kijk eens in de Pricewatch
Wel even goed kijken, want niet alle winkels die er vermeld staan hebben em nog.

[ Voor 26% gewijzigd door RoD op 05-10-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eh volgens mij nog op mp3spelers.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:52:
Eh volgens mij nog op mp3spelers.nl :)
nope, product niet langer meer elvervaar klik maar op da kruisje ;)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:38

Piggen

Lekker bakkie

Ik heb even gekeken en Komplett en Salland verkopen de 256MB nog. Cool-prices heeft de 512MB nog op de site staan maar heeft "geen voorraad". Mobileplaza heeft ze beide op de site staan, maar daar moet je bellen voor voorraadinformatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MPmad schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:35:
Ik heb even gekeken en Komplett en Salland verkopen de 256MB nog. Cool-prices heeft de 512MB nog op de site staan maar heeft "geen voorraad". Mobileplaza heeft ze beide op de site staan, maar daar moet je bellen voor voorraadinformatie.
Die laatste twee zullen em dan ook wel niet meer hebben, als ze geen voorraad hebben krijgen ze hoogstwaarschijnlijk ook niks meer, en als je moet bellen voor informatie, dan lijkt het me ook dat ze em gewoon niet meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:38

Piggen

Lekker bakkie

Hoeft niet, want het staat namelijk bij alle producten van Mobileplaza.
Voor exacte voorraad informatie bel: 020 - 644 1404

[ Voor 7% gewijzigd door Piggen op 05-10-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MPmad schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:41:
Hoeft niet, want het staat namelijk bij alle producten van Mobileplaza.

[...]
Aha, dan zou het inderdaad nog kunnen.
Pagina: 1