[sims2] installatie op windows schijf :X

Pagina: 1
Acties:

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:46
Eigenlijk is dit een wat algemenere vraag, maar nu met The Sims 2 sta ik op 't punt m'n computer 't raam uit te gooien en naar een onbewoond eiland te verhuizen :X :(

Wat is namelijk 't probleem:

Ik heb mijn schijf gepartitioneerd. Ik installeer windows XP nogal regelmatig en wordt er gek van dat software altijd maar op mijn windows partitie geinstalleerd wordt. Dit wil ik niet

Mijn Windows partitie was altijd meer dan groot genoeg, maar sinds wat upgrades/patches/service packs heb ik nog zo'n 150MB ruimte. En dat wil ik dus graag zo houden.

Nu ben ik helemaal blij met The Sims 2, en wilde deze graag installeren. Op 1 van m'n partities dik 5 GB vrijgemaakt, maar hij wil alsnog zo'n 350MB op mijn Windows partitie installeren :( |:(

Is er any way dat ik dit kan omzeilen :? Ik word zo ontzettend strontziek van al die :r software die altijd alles maar in m'n windows partitie wil zetten. Kan ik met wat handige registry hacks deze irritatie verhelpen :? :'(

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik denk dat er in een of andere config-file of in het register het pad naar die bestanden staat. Dus misschien kan je het gewoon op je Windows-schijf installeren en daarna verplaatsen ofzo (pin me er niet op vast, ik verzin dit ook maar ter plekke :P).

En anders moet je je Windows-partitie maar gewoon wat groter maken :P

Edit: het maakt trouwens niet uit of er nog zat ruimte is op de schijf waar je het spel installeert. Ik heb em toevallig ook nog pas geinstalleerd en bij mij ging hij ook nog 350 mb op de C: zetten, terwijl er nog ruimte zat was op de games-partitie.

[ Voor 29% gewijzigd door JER00N op 22-01-2005 19:04 ]

• Brahman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 20:41
Die 350 MB wordt in je 'mijn documenten' map geplaatst, als je de locatie van die map aanpast, worden de bestanden ook op een andere plaats geinstalleerd.

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:46
Brahman schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:21:
Die 350 MB wordt in je 'mijn documenten' map geplaatst, als je de locatie van die map aanpast, worden de bestanden ook op een andere plaats geinstalleerd.
:D :D _/-\o_ 't werkt nog ook

[ Voor 4% gewijzigd door TheDane op 22-01-2005 20:17 ]