Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
beste medetweakers,

Ik heb hier al een aantal jaren een tiptel 810 telefooncentrale aangesloten op onze isdn lijn. Nou hebben wij sinds kort een nieuwe telefoon met nummerweergave. Op de een of andere manier werkt de nummerweergave niet zoals ik hem heb ingesteld m.b.v de handleiding.
Ik heb al diverse zoekopties op google gedaan maar ben nog (bijna) niets tegengekomen.

Het enigste wat ik tegen ben gekomen is dat mijn centrale eventueel moet worden omgebouw naar een tiptel 810 clip. Alleen een groot nadeel, het is vrij duur

Mijn vraag aan jullie is of er meer zijn met dezelfde centrale waarbij ze wel nummerweergave hebben en of het inderdaad nodig is dat mijn centrale omgebouwd moet worden

thnx in advance

Verwijderd

Je hebt zeker een nieuw analoog toestel met nummer weergave?

De meeste ISDN-centrales zetten namelijk het nummerweergave niet door op de analoge poorten maar wel naar systeemtoestellen, waarschijnlijk is dit bij jou het geval. :P

Verwijderd

Topicstarter
en zoals die update waar ik het eerder over had gaat dan niet werken?

Verwijderd

Ik neem aan dat het wel werkt, anders zouden ze het niet aanbieden ;)

Alleen vind jij het dat geld waard voor alleen nummerweergave?
Ik zou dat er niet voor overhebben.

BTW, wat kost het?

Verwijderd

Topicstarter
meer als 100 euro uit mn hoofd en dat heb ik dr idd niet voor over, maar als iemand weet hoe het moet kan ik het altijd nog zelf proberen

Verwijderd

Is een hoop geld.

Succes verder :)
Pagina: 1