Je kan hier beter niets zetten....
doet de rest van media center het wel?
Da's heel knap. Hoe heb je dat gedaan ? Want afaik kun je een OEM niet gebruiken voor een upgrade, behalve voor een upgrade van MCE 2004.FunFactory schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:39:
Ik heb hier een Dell 8200 met een standaard XP Home NL OS. Daar heb net een origineel pakket van MCE overheen geinstalleerd.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.
dank jeStevenK schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:48:
[...]
Da's heel knap. Hoe heb je dat gedaan ? Want afaik kun je een OEM niet gebruiken voor een upgrade, behalve voor een upgrade van MCE 2004.
Ik heb gewoon onder Windows XP Home NL de cd van mediacenter gestopt. Hij is gewoon gaan installeren, zonder ook maar 1 foutmelding. Maar nu werkt het dus niet.
als ik het goed begrijp is het dus theoretisch niet mogelijk om een upgrade uit te voeren?
(voor de duidelijkheid, ik heb dus MCE 2005 gebruikt)
[ Voor 6% gewijzigd door FunFactory op 22-01-2005 17:58 ]
De rest doet het dus niet. M.b.v. de afstandbediening kan ik alleen de pc in standby zetten, meer niet.StanTheMan schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:47:
doet de rest van media center het wel?
Het antwoord op je vraag is dus: Je kan geen upgrade uitvoeren naar MCE 2005, zeker niet op deze manier.
Pagina: 1