Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mp3 speler kapot, nieuw uitzoeken, probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Ik zit met het volgende probleem, ik had een Iriver Igp-100. Deze is kapot gegaan, ik dat ding teruggebracht naar dixons. Kreeg ik vandaag te horen dat ik een nieuwe mocht uitzoeken voor t zelfde bedrag, of evt bijbetalen. Ik daarheen gereden, opzoek gegaan naar een andere, maar toen kwam ik tot de conclusie dat ze geen Iriver meer verkopen bij dixons. Maar, dan komt het probleem, al mijn albums zijn ogg vorbis. En ik zoek dus een mp3 speler die ogg afspeelt, de enige die ze hadden is een Samsung YH920, maar daar kan ik zeer weinig info over vinden, en het enige topic dat er is, is van iemand die zegt dat ie er een had die al kapot bij aankoop was. Verder verkopen ze geen enkele hd-based mp3 speler die ogg afspeelt. Nu konden ze mischien nog aan een Iriver H320 komen, maar daar zou ik maandag over gebeld worden.
Nu las ik de 'polisvoorwaarden'. En daarin staat dat er voor hetzelfde aankoopbedrag een ander zelfde soort product uitgezocht mag worden, maar hij moet kwalitatief, qua specificaties en zelfde soort zijn. Maar sta ik nu in mijn recht als ik zeg ik wil mijn geld terug, of wat dan ook, als ze geen ogg mp3 speler van Iriver kunnen 'bestellen'? Want die samsung is kwalitatief gewoon minder, alles wat ik lees is negatiever, en verder hebben ze geen ogg afspelende hd-based mp3-speler.

• Tyf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 20:18

Tyf

ik denk dat ze met "kwalitatief" dezelfde functies voor ongeveer dezelfde prijs bedoelen.
Als hij stuk goedkoper is zou je kunnen beweren prijs is minder dus kwaliteit is minder en als hij duurder is kan je zeggen jama ik wil niet bijleggen ik wil hetzelfde voor dezelfde prijs. Op deze manier heb je nog een poot om op te staan denk ik :) Nuja allemaal te zien welke verkoper je hebt.
Ik heb ook kunnen omruilen in winkels die niks omruilden als de doos geopend was. Kwestie van de juiste persoon te vinden ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Tyf op 22-01-2005 17:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dat is 't m juist. Ik zei al van ik wil perse een mp3-speler die ook ogg afspeelt. En toen ging t al van o,o, hmzz...hebben we die niet? nee? o hmz...toen kwam een van die Dixons pipo's van ja, we kunnen mischien uit een ander filiaal nog aan een Iriver H320 komen. Dus daar wacht ik maar op, want ja, wat ik al zei, die Samsung, lees ik niet zo veel positiefs over. Maar iemand enig idee of ze geld terug mogen en kunnen geven? Of evt. hoe dan ook een Iriver bestellen? En over dat in mn recht staan, ik sta niet in mijn recht als ik zeg van samsung ---> iriver, kwalitatief minder....?

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:33:
Heej,

Ik zit met het volgende probleem, ik had een Iriver Igp-100. Deze is kapot gegaan, ik dat ding teruggebracht naar dixons. Kreeg ik vandaag te horen dat ik een nieuwe mocht uitzoeken voor t zelfde bedrag, of evt bijbetalen. Ik daarheen gereden, opzoek gegaan naar een andere, maar toen kwam ik tot de conclusie dat ze geen Iriver meer verkopen bij dixons. Maar, dan komt het probleem, al mijn albums zijn ogg vorbis. En ik zoek dus een mp3 speler die ogg afspeelt, de enige die ze hadden is een Samsung YH920, maar daar kan ik zeer weinig info over vinden, en het enige topic dat er is, is van iemand die zegt dat ie er een had die al kapot bij aankoop was. Verder verkopen ze geen enkele hd-based mp3 speler die ogg afspeelt. Nu konden ze mischien nog aan een Iriver H320 komen, maar daar zou ik maandag over gebeld worden.
Nu las ik de 'polisvoorwaarden'. En daarin staat dat er voor hetzelfde aankoopbedrag een ander zelfde soort product uitgezocht mag worden, maar hij moet kwalitatief, qua specificaties en zelfde soort zijn. Maar sta ik nu in mijn recht als ik zeg ik wil mijn geld terug, of wat dan ook, als ze geen ogg mp3 speler van Iriver kunnen 'bestellen'? Want die samsung is kwalitatief gewoon minder, alles wat ik lees is negatiever, en verder hebben ze geen ogg afspelende hd-based mp3-speler.
Polisvoorwaarden?
Dus het gaat via een extra verzekering en dat ding is meer dan 2 jaar oud?
Kijk als het via de verzekering gaat dan heb je 1 ding wat niet mag in Nederland, koppelverkoop.
Dus inprincipe mag je dat bedrag in elke winkel uitgeven want de verzekering betaald niet Dixons :)
Krijg je dus nooit voor mekaar, maar mijn ervaring is dat Dixons niet de kwaadste is dus als je even lief uitlegt wat het probleem is, beetje extra vragen om andere apparaten en op het laatst "is geld terug een optie?" >:)

Ik zou in geen geval iets halen waarmee je niet tevreden zal zijn, dat is bere zonde.
Desnoods moet je even vragen of ze het bij het hoofdkantoor kunnen voorleggen met de uitleg dat 600 cd's ogg een berg werk is :)

Ik heb wel een aantal keren geld terug gekregen of gedeelte terug omdat ik iets goedkopers koos.
Maar ik ken die lui een beetje bij naam en zij mij :Y) en hierdoor ben ik ook vaste klant omdat ze mij goed helpen 8)

[ Voor 6% gewijzigd door BARACUS op 22-01-2005 17:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, 't klopt dat 't de polisvoorwaarden zijn voor EXTRA garantie, maar het betreft nog de iriver 2-jarige garantie. Maar dan nog, ik ben toch neit verplicht genoegen te nemen met kwalitatief minder spul? Dus een half gare samsung? Of wel? En verder dan nog, geld teruggeven is dus niet 'gebruikelijk'?

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 18:04 ]

• BARACUS
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:54:
Nee, 't klopt dat 't de polisvoorwaarden zijn voor EXTRA garantie, maar het betreft nog de iriver 2-jarige garatnei. Maar dan nog, ik ben toch neit verplicht genoegen te nemen met kwalitatief minder spul? Dus een half gare samsung? Of wel? En verder dan nog, geld teruggeven is dus niet 'gebruikelijk'?
Gebruikelijk niet nee, ze willen graag het geld in hun bedrijf houden na verkoop :)
Je kunt misschien zeggen dat je minder geld terug wilt, als je eerlijk kijkt dan kostte dat ding jou 400 euro denk ik en nu is de 20gb versie 300 euro.
Maar ik zou stug blijven en vooral aardig, dan zullen ze je wel proberen goed te helpen.
Misschien vinden ze die h320 wel, wie weet.
Alleen ga niet zo snel zeuren over geld terug, het zal even wat werk zijn maar blijf zeggen dat je ogg nodig hebt en iriver gewoon niet te vergelijken met samsung is.
Gewoon sip kijken en antwoorden :P
Vraag of er binnenkort nieuwe modellen komen?

[ Voor 4% gewijzigd door BARACUS op 22-01-2005 18:00 ]

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:51
BARACUS schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:48:
[...]

Polisvoorwaarden?
Dus het gaat via een extra verzekering en dat ding is meer dan 2 jaar oud?
Kijk als het via de verzekering gaat dan heb je 1 ding wat niet mag in Nederland, koppelverkoop.
Dus inprincipe mag je dat bedrag in elke winkel uitgeven want de verzekering betaald niet Dixons :)
Krijg je dus nooit voor mekaar, maar mijn ervaring is dat Dixons niet de kwaadste is dus als je even lief uitlegt wat het probleem is, beetje extra vragen om andere apparaten en op het laatst "is geld terug een optie?" >:)

Ik zou in geen geval iets halen waarmee je niet tevreden zal zijn, dat is bere zonde.
Desnoods moet je even vragen of ze het bij het hoofdkantoor kunnen voorleggen met de uitleg dat 600 cd's ogg een berg werk is :)

Ik heb wel een aantal keren geld terug gekregen of gedeelte terug omdat ik iets goedkopers koos.
Maar ik ken die lui een beetje bij naam en zij mij :Y) en hierdoor ben ik ook vaste klant omdat ze mij goed helpen 8)
Het is niet zomaar een verzekering hoor, het is Vendorisk waar het reparatiebedrag word gedeclareerd.
Een VendexKBB organisatie dus speciaal voor VendexKBB winkels ;)

Maar iRiver die crediteert het aparaat altijd, die repareert zowiezo niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Turismo op 22-01-2005 18:01 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• BARACUS
Turismo schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:00:
[...]

Het is niet zomaar een verzekering hoor, het is Vendorisk waar het reparatiebedrag word gedeclareerd.
Een VendexKBB organisatie dus speciaal voor VendexKBB winkels ;)

Maar iRiver die crediteert het aparaat altijd, die repareert zowiezo niet.
Ja klopt, eigenlijk is het een reparatie :|
Misschien dat iriver zo'n ding naar Dixons kan sturen voor 1 keer, alleen gezien de stugheid van het Dixons systeem zal dat wel niet gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Lees bijvoorbeeld dit maar eens:
http://reviews.cnet.com/5...ID=50696&messageID=604677 of http://msn-cnet.com.com/S...0_7-31232892.html?tag=tab
Gaat over de Samsung 'Napster' yh 920.
En zo kan ik nog wel meerdere dingen vinden. Data-transfer ronduit kut, Batterijduur ronduit kut, enz enz....

Kan ik dit als 'argumenten' gebruiken? Ja, ik snap dat ze 't geld in 't bedrijf willen houden, maar je ruilt je Ferrari als die totall loss is ook niet in voor een Suzuki Alto. Beetje overdreven ;). Maar daar komt t uiteindelijk wel op neer. Ik ga alleen vooruit qua geheugen 1,5 gb --> 20 gb, maar verder lees ik alleen dat 't 'troep' is.

• Turismo
BARACUS schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:04:
[...]

Ja klopt, eigenlijk is het een reparatie :|
Misschien dat iriver zo'n ding naar Dixons kan sturen voor 1 keer, alleen gezien de stugheid van het Dixons systeem zal dat wel niet gaan.
Your tottaly right, dat zou betekenen dat de inkoop weer een 1 bestelling zou moeten plaatsen bij iRiver wat de inkoop dus niet gaat doen door de stugheid van het systeem.

Maar wacht nou maar eerst af wat er maandag is, zou best goed kunnen dat er nog een filliaal is die dit model nog heeft staan.

Maar wat je zou kunnen doen is vragen naar de bedrijfsleider, aan hem het probleem nog 1x voorleggen en kijken wat hij er nog aan kan doen, en of die anders de regiomanager belt en daar wat probeert, die hebben vaak veel meer middelen en contacten om dit soort aparte dingen goed op te lossen.

Je bovenstaande argumenten zijn zeker goed hoor, je moet niet weggaan voor minder, dat zou te gek voor woorden zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Turismo op 22-01-2005 18:15 ]

• BARACUS
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:05:
Lees bijvoorbeeld dit maar eens:
http://reviews.cnet.com/5...ID=50696&messageID=604677 of http://msn-cnet.com.com/S...0_7-31232892.html?tag=tab
Gaat over de Samsung 'Napster' yh 920.
En zo kan ik nog wel meerdere dingen vinden. Data-transfer ronduit kut, Batterijduur ronduit kut, enz enz....

Kan ik dit als 'argumenten' gebruiken? Ja, ik snap dat ze 't geld in 't bedrijf willen houden, maar je ruilt je Ferrari als die totall loss is ook niet in voor een Suzuki Alto. Beetje overdreven ;). Maar daar komt t uiteindelijk wel op neer. Ik ga alleen vooruit qua geheugen 1,5 gb --> 20 gb, maar verder lees ik alleen dat 't 'troep' is.
Oh die ronde schijf, ik dacht dat het die andere jukebox was.
Deze ronde is nergens meer te koop in Nederland volgens mij.
Hehe ga nu niet zeurderig zeggen dat je geen alto wilt, gewoon rustig kijken met welke oplossingen ze komen.

Verwijderd

Topicstarter
hahah, ja die ja ;). Nee, maar ik heb geen zin om nog langer zonder mp3 speler te zitten. Het heeft gewoon fokking 23 dagen geduurt, totdat ik zelf ging bellen, en toen ineens te horen kreeg, dat ik een nieuwe kon komen halen. Ja, en het is simpel, ik wil gewoon een goede ogg speler. Wat ik ook had dus, met een nieuw waarde van minimaal 298 euro, wat ik toen der tijd betaald heb. En niet 150 euro wat die iriver nu zou kosten, als ie er nog was, tenminste dat kostte ie paar maanden terug bij dixons nog. Dat wil ik niet. Nou, welke oplossingen hebben ze verder dan aan een iriver jukebox zien te komen? die samsung mogen ze heel diep in hun reet steken, ik hoef geen troep, simpel.....

• BARACUS
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:48:
hahah, ja die ja ;). Nee, maar ik heb geen zin om nog langer zonder mp3 speler te zitten. Het heeft gewoon fokking 23 dagen geduurt, totdat ik zelf ging bellen, en toen ineens te horen kreeg, dat ik een nieuwe kon komen halen. Ja, en het is simpel, ik wil gewoon een goede ogg speler. Wat ik ook had dus, met een nieuw waarde van minimaal 298 euro, wat ik toen der tijd betaald heb. En niet 150 euro wat die iriver nu zou kosten, als ie er nog was, tenminste dat kostte ie paar maanden terug bij dixons nog. Dat wil ik niet. Nou, welke oplossingen hebben ze verder dan aan een iriver jukebox zien te komen? die samsung mogen ze heel diep in hun reet steken, ik hoef geen troep, simpel.....
Ik hoop alleen dat je hier je stoom afblaast en niet zo tegen het personeel gaat praten want dan schuiven ze dus gewoon die samsung in jouw hol :D
De ene verkoper houdt je over de toonbank vast en die andere..... :P

Laat even weten hoe het afloopt, en ja 23 dagen is wel erg lang dus dat kun je ook als wapen gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door BARACUS op 23-01-2005 15:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
mwa, k kan redelijk boos worden, en ik ga zonder meer NIET akkoord met dat samsung sgijt geval. Nou, dezelfde mochten ze die nog ergens vinden, kunnen ze me niet meegeven, die kostte nog 150/200 euro. Terwijl ik voor 298 mocht 'uitzoeken'. En ja, er is niets bij de dixons wat vergelijkbaar is met Iriver, en dan al HELEMAAL niet wat ook ogg afspeelt. Want dat was een van de redenen dat ik voor Iriver koos toen. Kwaliteit en ogg afspelen.... maja, ik pak t eerst vriendelijk aan, werkt t dan niet, dan wordt t nog erg gezellig. En ja, die samsung, t personeel wist niet eens dat dat ding ogg afspeelde, stelletjes eikels daaro. Maar dan nog, Iriver --> samsung...hmzz nee, gaat niet lukken dixons personeel. Maar ik houd jullie op de hoogte ;).....

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:07
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:32:
mwa, k kan redelijk boos worden, en ik ga zonder meer NIET akkoord met dat samsung sgijt geval. Nou, dezelfde mochten ze die nog ergens vinden, kunnen ze me niet meegeven, die kostte nog 150/200 euro. Terwijl ik voor 298 mocht 'uitzoeken'. ....
Hmm, ik hoop echt voor je dat ze toch niet ergens dezelfde kunnen opduikelen, want het is niet meer dan reëel dat je dat gewoon te accepteren hebt. Je hebt alleen maar puur mazzel als je iets duurders mag uitzoeken... :|
Vergelijk: Stel je hebt een auto gekocht met een 1600cc motor, en na een jaar is de motor buiten jouw schuld opgeblazen. Wat wil nou het geval: dezelfde nieuwe auto wordt sinds kort met een 1.8 motor geleverd i.p.v. met een 1.6 motor (voor dezelfde prijs of zelfs goedkoper). Denk je nu echt dat je dan recht hebt op een 1.8 ??? Als je die wel krijgt heb je dik mazzel, niets anders! :X

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Topicstarter
Nope, er is mij verteld door de telefoon 100% zeker, dat ik voor de NIEUWWAARDE een andere mp3-speler mocht uitzoeken, en niets anders. En wat ik al zei, de nieuwwaarde was 298 meen ik, en die mp3 speler kost nu 150 a 200 euro.... lastig voor hun, niet mijn probleem...

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 17:41
als ze je geld niet terug willen geven
kies je tog een willekeurige nieuwe uit die duurder is en reken je af
na het afrekenen breng je hem meteen terug
je mag namelijk in nederland binnen een maand na aankoop ALTIJD je product terug brengen en je geld terug vragen als hij niet bevalt

(zelfs je doos is nog ongeopend ;))
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:55:
Nope, er is mij verteld door de telefoon 100% zeker, dat ik voor de NIEUWWAARDE een andere mp3-speler mocht uitzoeken, en niets anders. En wat ik al zei, de nieuwwaarde was 298 meen ik, en die mp3 speler kost nu 150 a 200 euro.... lastig voor hun, niet mijn probleem...
ik denk dat je dat kan vergeten ga maar van de HUIDIGE NIEUWWAARDE uit 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door MokerHamer op 23-01-2005 17:07 ]

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:46

Croga

The Unreasonable Man

Je mag voor de nieuwwaarde uitzoeken. De huidige nieuwwaarde is 150 tot 200 euro, dus je mag voor dat bedrag uitzoeken.....

In theorie heb je gelijk, dat je geld terug zou moeten kunnen krijgen. Maar als je je echt op de wet wilt gaan beroepen, wordt gebruik daar gewoon in mee gerekend. Dan hebben we het dus over een nieuwwaarde van 200 euro (laten we aardig zijn) en je hebt hem 2 jaar gebruikt terwijl de verwachtte levensduur van zo'n apparaat hooguit 3 à 4 jaar is. Dus laten we zeggen dat je hem de helft van de te verwachte levensduur hebt gebruikt, krijg je dus 50% van de huidige nieuwwaarde terug. In het gunstigste geval dus 100 euro.

Als ze alsnog dezelfde speler zouden kunnen regelen zou ik, als ik jou was, het met beide handen aannemen en vervolgens hard weglopen voordat Dixons er achter komt wat hun plichten zijn.....

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

MokerHamer schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:05:
je mag namelijk in nederland binnen een maand na aankoop ALTIJD je product terug brengen en je geld terug vragen als hij niet bevalt
heh :) waar haal je dat vandaan?

Je mag in Nederland binnen 8 werkdagen je geld terugvragen zonder opgaaf van reden als je een product via het internet of aan de deur hebt gekocht. Als je gewoon in de winkel iets koopt, heb je geen enkel recht. Niet op ruil, niet op geld terug, helemaal nergens op! (tenzij het product niet voldoet aan de verwachtingen die door de verkoper gewekt zijn)

[ Voor 8% gewijzigd door Croga op 23-01-2005 17:18 ]

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

MokerHamer schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:05:
als ze je geld niet terug willen geven
kies je tog een willekeurige nieuwe uit die duurder is en reken je af
na het afrekenen breng je hem meteen terug

(zelfs je doos is nog ongeopend ;))

[...]

ik denk dat je dat kan vergeten ga maar van de HUIDIGE NIEUWWAARDE uit 8)7
Het recht alles binnen een maand retourneren? Van welke planeet kom jij? ;) , sorry maar dat kan niet, die regeling bestaat niet. Koop is koop, mits niet defect/verkeerd voorgelicht/etc. Want anders koop ik voor het volgende EK/WK Voetbal wel even een 50" Plasma, en breng m erna terug omdat ie niet bevalt, relaxed!!! :p

danku Croga... weer te laat ...snik... :+

[ Voor 3% gewijzigd door FirePuma142 op 23-01-2005 17:21 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik ga t uitspelen, ik hou van risico's nemen, wie niet waagt, die niet wint, precies. Die man wist mij te vertellen dat ik voro de waarde die op de bon staat, 298 dus, een andere mp3 speler mag kopen. Nou zei ik al meteen daar ik wil ogg af kunnen spelen, en eigenlijk 't liefst Iriver. Toen was t al van ogg wat is dat? Nja, ze vonden nix dat ogg afspeelt bij hun. En toen was t meteen al, dat ze zouden bellen of er nog een Iriver te krijgen was bij een dixons bla bla bla. Ik zal egt niet de eerste zijn die in deze situatie zit, betreffend di 298 euro. Dus het zal wel kloppen ;). En ja, ik krijg ALTIJD mn zin, dus nu ook, hoe dan ook. Ze zorgen maar voor een Iriver, of een 100% gelijkwaardig artikel...sim-pel...

Verwijderd

ik denk dat ik je moet teleur stellen, want je zegt het eigenlijk zelf al : de nieuwwaarde, en die is nu dus rond de 150,200 euro... je hebt geen poot om op te staan denk ik. voorbeeldje: je betaalt voor een auto (zoals volgens mij eerder al genoemd was) ook niet hetzelfde bedrag, als het eerst was.als deze onverhoopt kapot was gegaan. dit soort dingen dalen gewoon in waarde, en daar moet je mee leven;) anders kan je telkens een nieuwe speler halen, als deze "kapot" is. voor datzelfde bedrag, en zo blijf je dan bezig.. oftewel, steeds een mooiere speler omdat de eerste aankoopprijs zo hoog was , en omdat er steeds nieuwere spelers komen, en dus de prijzen van andere spelers die kwalitatief miss nog wel beter zijn dan je eerste aankoop, weer voor dat zelfde aankoop bedrag te halen zijn.(vaag verhaal, maar ik hoop dat je het snapt...en of iemand even kan zeggen of ik gelijk heb B) )

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:43:
[...]

ik denk dat ik je moet teleur stellen, want je zegt het eigenlijk zelf al : de nieuwwaarde, en die is nu dus rond de 150,200 euro... je hebt geen poot om op te staan denk ik. voorbeeldje: je betaalt voor een auto (zoals volgens mij eerder al genoemd was) ook niet hetzelfde bedrag, als het eerst was.als deze onverhoopt kapot was gegaan. dit soort dingen dalen gewoon in waarde, en daar moet je mee leven;) anders kan je telkens een nieuwe speler halen, als deze "kapot" is. voor datzelfde bedrag, en zo blijf je dan bezig.. oftewel, steeds een mooiere speler omdat de eerste aankoopprijs zo hoog was , en omdat er steeds nieuwere spelers komen, en dus de prijzen van andere spelers die kwalitatief miss nog wel beter zijn dan je eerste aankoop, weer voor dat zelfde aankoop bedrag te halen zijn.(vaag verhaal, maar ik hoop dat je het snapt...en of iemand even kan zeggen of ik gelijk heb B) )
Ja, ik baseer me op die Dixons pipo, en die had het over 298 euro, simpel. En daar hou ik me aan, of t nou terecht is of niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:45:
[...]

Ja, ik baseer me op die Dixons pipo, en die had het over 298 euro, simpel. En daar hou ik me aan, of t nou terecht is of niet.
idd,dat die gast niet weet hoe het werkt.... daar moet jij gewoon je voordeel uit halen, daar heb je helemaal gelijk in :Y)

• BARACUS
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:40:
Nee, ik ga t uitspelen, ik hou van risico's nemen, wie niet waagt, die niet wint, precies. Die man wist mij te vertellen dat ik voro de waarde die op de bon staat, 298 dus, een andere mp3 speler mag kopen. Nou zei ik al meteen daar ik wil ogg af kunnen spelen, en eigenlijk 't liefst Iriver. Toen was t al van ogg wat is dat? Nja, ze vonden nix dat ogg afspeelt bij hun. En toen was t meteen al, dat ze zouden bellen of er nog een Iriver te krijgen was bij een dixons bla bla bla. Ik zal egt niet de eerste zijn die in deze situatie zit, betreffend di 298 euro. Dus het zal wel kloppen ;). En ja, ik krijg ALTIJD mn zin, dus nu ook, hoe dan ook. Ze zorgen maar voor een Iriver, of een 100% gelijkwaardig artikel...sim-pel...
WHAHA dit is toch geen risico nemen, als een crocodil je mp3 speler in zijn bek heeft en hem dan gaan terugpakken is risico nemen 8)
Je zegt eerst ik wil voor 300 euro iets uitzoeken en dezelfde is minder waard dus die is niet eens goed genoeg meer (beetje belachelijk hoor).
Nu zeg je een 100% gelijkwaardig artikel maar dat is dus dezelfde.
Je begint nu wel een beetje door te draven :)

Als je enorme problemen had en reparaties DAN is een nieuwer type voor het aankoopbedrag redelijk.
Als ze dezelfde kunnen leveren heb je pech, je hebt 2 jaar met dat ding gedaan.
Ze hebben mijn router na 1.5 jaar ook omgewisseld omdat deze stuk was, zonder vragen of moeilijk doen, netjes hoor.
Deze is ook 30 euro goedkoper geworden maar daar gaat het niet om.

[ Voor 16% gewijzigd door BARACUS op 23-01-2005 17:54 ]

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 17:41
Croga schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:16:
[...]

Je mag in Nederland binnen 8 werkdagen je geld terugvragen zonder opgaaf van reden als je een product via het internet of aan de deur hebt gekocht. Als je gewoon in de winkel iets koopt, heb je geen enkel recht. Niet op ruil, niet op geld terug, helemaal nergens op! (tenzij het product niet voldoet aan de verwachtingen die door de verkoper gewekt zijn)
ik verwordt het idd niet helamaal netjes maar het heeft met consumenten rechten te maken kan er even niet zo snel iets over vinden maar dat doet er nu ook niet toe
als reinier het gewoon ruilt en bijbetaald mag hij het terug brengen......
er is dan een nieuwe koopovereenkomst gesloten die hij wettelijk gezien zo mag breken

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

Verwijderd

Je mag je geld wel degelijk terugvragen! Als het binnen de garantieperiode is en het apparaat is niet meer te maken en je mag iets vergelijkbaars uitzoeken! Als ze dus niks vergelijkbaars hebben mag je wel degelijk je geld terugvragen!!!!

Heb jarenlang in een winkel gewerkt en ben goed op de hoogte van de rechten die klanten hebben bij reparaties enzo!

Anders gewoon ff dreigen met consumentenbond enzo!

Verwijderd

Croga schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:16:
[...]

En ook dit is bullshit!! Elk product gekocht in een winkel heeft een wettelijke termijn van 8 dagen waarin iets geretourneerd mag worden (enkele producten uitgezonderd zoals hygienische artikelen enz) en daar mag GEEN cadeaubon of iets dergelijks voor terug worden gegeven! Je krijgt dan gewoon je geld terug volgens de wettelijke regels!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:18:
Je mag je geld wel degelijk terugvragen! Als het binnen de garantieperiode is en het apparaat is niet meer te maken en je mag iets vergelijkbaars uitzoeken! Als ze dus niks vergelijkbaars hebben mag je wel degelijk je geld terugvragen!!!!

Heb jarenlang in een winkel gewerkt en ben goed op de hoogte van de rechten die klanten hebben bij reparaties enzo!

Anders gewoon ff dreigen met consumentenbond enzo!
Weet je 't cker? zo ja, dan ga ik morgen mn geld claimen, en bij de mycom een irivier kopen simpel....

• BARACUS
Geld terug en ruilen is zover ik altijd hoor in Radar en Kassa programma's een service van de winkel dat helemaal niet verplicht is.
Alleen als ze verkeerde voorlichting geven dan kan het wel.
Dit geld alleen bij colportage, dit is wel in de wet geregeld.

Mooie boel dan kan iedereen zomaar dingen kopen, gebruiken en terugbrengen.
2 jaar na aankoop het aankoopsbedrag terugeisen etc. waardoor alles gratis in de winkels ligt 8)7

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:20:
En ook dit is bullshit!! Elk product gekocht in een winkel heeft een wettelijke termijn van 8 dagen waarin iets geretourneerd mag worden (enkele producten uitgezonderd zoals hygienische artikelen enz) en daar mag GEEN cadeaubon of iets dergelijks voor terug worden gegeven! Je krijgt dan gewoon je geld terug volgens de wettelijke regels!
Nee dus.... Deze regeling valt onder de Colportage wet, ofwel de Wet Koop op Afstand. De wet is bedoeld om consumenten te beschermen die weinig weten over het te kopen product. De wet is daarom dus ook niet van toepassing op producten die in de winkel gekocht zijn, simpelweg omdat je daar de kans hebt om het product van alle kanten te bekijken, en vragen aan de verkoper te stellen over de werking/functionaliteit er van.

Die termijn van 8 dagen geld dan ook zeker niet voor producten gekocht in de winkel, maar alleen voor producten die gekocht worden via een zogenaamde "colporteur", iemand die producten aanbiedt zonder mogelijkheid tot informatie (internet winkels, postorder bedrijven) of bedenktijd (deur-aan-deur verkoop).

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:28

sjirafje

No inspirational quotes here

Wanneer ze nog ergens zo'n iriver vinden en je die aanbieden en je weigert hem, dan heb je denk ik wel een probleem. Het klinkt heel lullig maar het personeel daar heeft dan moeite voor je gedaan om precies te doen wat je van de "reparatie" mag verwachten. Die zullen dan ook denken van bekijk het lekker.
Wanneer je hiermee naar de consumentenbond of kassa of iets dergelijks gaat heb je geen poot om op te staan. Men heeft je namelijk exact de nieuwe mp3-speler aangeboden. Meer mag je in redelijkheid niet van ze verwachten.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ze gaan EERST op zoek naar een Iriver H320, dan moet ik 47 euro bijbetalen, ja dat doe ik dan meteen, daar konden ze namelijk evt nog aankomen. Lukt dat niet, ja, dan ga ik wel moeilijk doen. Want ze hadden het gewoon over de aankoopwaarde, de bonwaarde, die 298 euro dus. Het gaat erom dat ik een product voor die prijs gekocht heb, dat niet meer naar behoren werkte, en ´kapot´ verklaard is. Het ding was 11,5 maand oud toen ik hem terugvbracht naar Dixons, en toen had ik die problemen al een tijdje.

• BARACUS
Als ze niks kunnen vinden dan gaat het over het aankoopsbedrag, dit is normaal bij Dixons.
Alleen is dan de vraag of ze je cash teruggeven.
Ga alleen niet zo tekeer als hier want dan ga je een waardebon krijgen :P moet je in de winkel wacten tot een klant iets groots gaat kopen en verkoop je die bon voor 250 euro _/-\o_

Maar die h320 hebben ze toch nooit verkocht bij Dixons?

Verwijderd

Topicstarter
BARACUS schreef op maandag 24 januari 2005 @ 00:12:
Als ze niks kunnen vinden dan gaat het over het aankoopsbedrag, dit is normaal bij Dixons.
Alleen is dan de vraag of ze je cash teruggeven.
Ga alleen niet zo tekeer als hier want dan ga je een waardebon krijgen :P moet je in de winkel wacten tot een klant iets groots gaat kopen en verkoop je die bon voor 250 euro _/-\o_

Maar die h320 hebben ze toch nooit verkocht bij Dixons?
Geen idee, die vent kwam ermee, iRiver h320, maar ik heb liever de h340, 20 gig meer...en 40 euro ofzo duurder. Magoed, je kan niet alles hebben. Volgens de site hebben ze bij Dixons goed geschoold personeel, dus deze aardige kerel zal ook wel goed geschoold zijn. Je zal wel denken wrom zet je dat nou weer hier neer? nou, ik lachte me kapot toen ik t las. Die vent wist niet eens wat ogg was. Hij zo..oog, wat is dat? die smasung was ze niiet opgevallen, dat di ook ogg afspeelt enz. dus ze verder voor de gek gaan houden ofzow...lukt vast wel ;)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 23:55

NoTimeRemains

I know

ik zou kijken voor een H100/120/140 iriver geen poespas...

This is the Way.

Verwijderd

Topicstarter
HIValicious schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:56:
ik zou kijken voor een H100/120/140 iriver geen poespas...
Want? Ik wil juist als t ff kan iets met kleurenscherm. Bijbetalen, geen enkel probleem. Dus, ja, ik wil persé iRiver, gewoon super spul, die IGP-100 was niet een hele slimme aankoop, kwam ik na een paar maanden achter, maja je moet iets. Maar, gewoon geluidskwaliteit goed enz. En als ik iets nieuws wil hebben, of moet hebben, moet ik wel vooruitgang merken zeg maar. Dus dan heb ik 't liefst een iRiver met kleurenscherm. Ja, zown pmp is een beetje te groot voor me, zoveel zal ik ook niet gebruik maken van t scherm, zonde van je battery. Nou, dan kom ik weer bij de H320/H340 uit....

• BARACUS
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:32:
[...]

Geen idee, die vent kwam ermee, iRiver h320, maar ik heb liever de h340, 20 gig meer...en 40 euro ofzo duurder. Magoed, je kan niet alles hebben. Volgens de site hebben ze bij Dixons goed geschoold personeel, dus deze aardige kerel zal ook wel goed geschoold zijn. Je zal wel denken wrom zet je dat nou weer hier neer? nou, ik lachte me kapot toen ik t las. Die vent wist niet eens wat ogg was. Hij zo..oog, wat is dat? die smasung was ze niiet opgevallen, dat di ook ogg afspeelt enz. dus ze verder voor de gek gaan houden ofzow...lukt vast wel ;)
Weet je nog toen jij ergens ogg zag staan en dacht :? en overal heel dom informatie zocht etc. :P
Je kunt niet verwachten dat bij de Dixons de verkopers elk detail weten van alle apparaten daar.
Ze weten van alles gewoon hoe het basis werkt en kunnen heel goed de werking op een basis manier uitleggen.
Dus ze zijn echt wel goed geschoold maar het is GEEN speciaalzaak.

Ik zou toch wel hard lachen als je in die winkel komt en die gasten hebben deze topic gelezen :D staan ze daar met een uitdraai en kun jij uitleg geven _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
BARACUS schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:48:
[...]

Weet je nog toen jij ergens ogg zag staan en dacht :? en overal heel dom informatie zocht etc. :P
Je kunt niet verwachten dat bij de Dixons de verkopers elk detail weten van alle apparaten daar.
Ze weten van alles gewoon hoe het basis werkt en kunnen heel goed de werking op een basis manier uitleggen.
Dus ze zijn echt wel goed geschoold maar het is GEEN speciaalzaak.

Ik zou toch wel hard lachen als je in die winkel komt en die gasten hebben deze topic gelezen :D staan ze daar met een uitdraai en kun jij uitleg geven _/-\o_
HAHHAHA, niet elke spec, ok, daar kan ik mee leven, maar niet dat ze niet weten wat ogg is. oog? wat is dat? op een mp3-speler, wat denk je? dan kan ik ermee bellen, nou goed, eenvoudig mannetje. En dan, lezen ze dit? wat willen ze doen? klant is koning, en dan nog, dan heb ik iig een splinternieuwe van 't zelfde type ;)....Ow nee, trouwens ik mocht 100% cker voor de aankoopwaarde iets anders uitzoeken, en een igp-100 is de helft dus, dat gaat ook niet lukken, word nog moeilijk dan ;)...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 16:51 ]

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 20:39
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:51:
[...]

HAHHAHA, niet elke spec, ok, daar kan ik mee leven, maar niet dat ze niet weten wat ogg is. oog? wat is dat? op een mp3-speler, wat denk je? dan kan ik ermee bellen, nou goed, eenvoudig mannetje. En dan, lezen ze dit? wat willen ze doen? klant is koning, en dan nog, dan heb ik iig een splinternieuwe van 't zelfde type ;)....Ow nee, trouwens ik mocht 100% cker voor de aankoopwaarde iets anders uitzoeken, en een igp-100 is de helft dus, dat gaat ook niet lukken, word nog moeilijk dan ;)...
Nou, je moet toegeven, het merendeel van de mp3 spelers kan geen ogg afspelen. En bovendien is het ook nog een niet zo ingeburgerde standaard. Dus wat dat betreft vind ik het niet gek. Bovendien is dat personeel bij Dixons heel erg allround, ze verkopen nl niet alleen mp3spelers, en ze moeten dus van alles wat afweten. Als ze nou niet wisten wat wma was, oke. Maar ogg is een standaard die alleen bekend is bij tweakers en audiofielen.

Je mag trouwens best wel blij zijn als je die iRiver 320 kan krijgen. Das toch wel ff een mooie deal :*) .

[ Voor 6% gewijzigd door B-Bandit op 24-01-2005 17:26 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Ik nu even ingrijpen. Het antwoord op de vraag of hij recht heeft op die 300 euro is al gegeven. Hij heeft recht op een vergoeding van 300 euro! Dit bedrag wordt namelijk gecrediteerd aan Dixons. Neem dus ook echt geen genoegen met minder. Ook ik werk in een winkel en dit is gewoon praktijk. Ik heb hier al teveel bullshit gelezen.

Het beste dat Dixons kan doen is proberen om een filiaal te vinden dat nog een exemplaar heeft staan. Zij voldoen aan hun verplichting door hetzelfde apparaat te leveren en daarmee is de kous dus af! Voor jou is het het slimste om direct je geld terug te eisen als ze geen ogg apparaat op voorraad hebben en elders (desnoods weer Dixons) een nieuwe kopen. Niet afwachten, want het wordt tijd dat je geholpen wordt. Als je Dixons een nieuwe laat leveren, dan is Dixons de lachende derde (en kreditering en een nieuwe speler met marge). Als je je geld terug krijgt, zijn jij en Dixons lachende derden (hoewel dat grammaticaal erg lastig wordt). Houd voet bij stuk en leg uit dat zij kreditering krijgen (ze weten heus wel wat dat is!). Als het niet lukt, vraag om een filiaalmanager en anders een regiomanager. Anders nog even treugkomen op zaterdagmiddag, maar dat niet sowieso doen.

• coptician
  • Laatst online: 13:44
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:51:
[...]

Tsja, moet je eens vragen waar ze veel van weten, en termen leren kennen waar jij 'Wablief' tegen zegt...

Ik heb ook valsgespeelt, wat me wel even 80 euro van mijn sony afhaalde, gewoon zeggen dat mijn andere mp3 speler het niet deed op mijn Pc, en al is dat wel zo, ze checkten het niet eens! (Dit was bij de media markt, btw.)

Ook zou ik adviseren gewoon te converten naar een hogere bitrate mp3 en lekker een Creative Zen Touch te nemen, dan heb je minder gezeik.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Verwijderd

Topicstarter
coptician schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:45:
[...]

Tsja, moet je eens vragen waar ze veel van weten, en termen leren kennen waar jij 'Wablief' tegen zegt...

Ik heb ook valsgespeelt, wat me wel even 80 euro van mijn sony afhaalde, gewoon zeggen dat mijn andere mp3 speler het niet deed op mijn Pc, en al is dat wel zo, ze checkten het niet eens! (Dit was bij de media markt, btw.)

Ook zou ik adviseren gewoon te converten naar een hogere bitrate mp3 en lekker een Creative Zen Touch te nemen, dan heb je minder gezeik.
Ik converteer de muziek niet zelf, als je snapt wat ik bedoel ;). En wat ik al zei, als is t niet puur voor de ogg, wat natuurlijk ook wel erg belangrijk is, dan zou ik nog iRiver kiezen.

En ja, zoals al gezegt was door Mig29, ik heb schijnbaar recht op dat geld. En die man zei indd dat het gecrediteerd werd aan hen. Ik ga morgen mn geld eissen, niet goedschiks dan maar kwaadschiks....

• BARACUS
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:49:
[...]

Ik converteer de muziek niet zelf, als je snapt wat ik bedoel ;). En wat ik al zei, als is t niet puur voor de ogg, wat natuurlijk ook wel erg belangrijk is, dan zou ik nog iRiver kiezen.

En ja, zoals al gezegt was door Mig29, ik heb schijnbaar recht op dat geld. En die man zei indd dat het gecrediteerd werd aan hen. Ik ga morgen mn geld eissen, niet goedschiks dan maar kwaadschiks....
Welk filiaal en hoe laat?
Dan kom ik even langs met een camera, dit wordt volgens mij een heel leuk filmpje 8)
Kwaadschiks :| , tot die ene verkoper een ex bajes klant is die ze hebben ingehuurd voor lastige klanten en van wanten weet _/-\o_ en dan maakt het niks uit wat mig29 zegt.
Zie je Reinier met een rood hoofd en moeilijk lopend naar huis gaan met een brede ouwe creative zen in zijn hol geschoven :D

Gewoon zakelijk blijven en zeggen dat het al zo lang duurt etc. zodra je met je vuist op de toonbank slaat is het echt afgelopen met de coulance.

Verwijderd

Topicstarter
BARACUS schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:10:
[...]

Welk filiaal en hoe laat?
Dan kom ik even langs met een camera, dit wordt volgens mij een heel leuk filmpje 8)
Kwaadschiks :| , tot die ene verkoper een ex bajes klant is die ze hebben ingehuurd voor lastige klanten en van wanten weet _/-\o_ en dan maakt het niks uit wat mig29 zegt.
Zie je Reinier met een rood hoofd en moeilijk lopend naar huis gaan met een brede ouwe creative zen in zijn hol geschoven :D

Gewoon zakelijk blijven en zeggen dat het al zo lang duurt etc. zodra je met je vuist op de toonbank slaat is het echt afgelopen met de coulance.
ahahah, ja, ik pak het eerst vriendelijk aan, maar als dat niet werkt, naja ik kan knap sjagerijnig zijn, dan naar bedrijfsleider/manager vragen. En anders gewoon tel nr van de baas ;). En dreigen kan ik ook, vriend van mn pa is advocaat, die vind t wel mooi om dit te doen. Dus ja, als ze advocaat op hun dak willen, kunnen ze dat krijgen. En werkt dat niet, sjah...dan wordt t een ander verhaal. Maar ik ben nog nooit in elkaar getrimt, en dat gaat die dixons sjappo ook egt niet doen... Ik raad t m ook niet aan ;)......

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 18:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sluit dit topic maar. Volgende week komt bij Dixons mn H320 binnen ;). Ze belde net, erg netjes van ze, moet ik toegeven!....

• Turismo
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:01:
Sluit dit topic maar. Volgende week komt bij Dixons mn H320 binnen ;). Ze belde net, erg netjes van ze, moet ik toegeven!....
Al die heisa om niks, ik wist wel dat je je zat op te winden om niks, wel goed van je dat je het nog even hier komt melden.

Meestal worden dit soort zaken wel goed opgelost.

• BARACUS
Hij is gewoon de winkel uitgejaagd en durft het hier niet toe te geven :+

Dixons is altijd prima hiermee, zei ik toch.

Verwijderd

Topicstarter
BARACUS schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:54:
Hij is gewoon de winkel uitgejaagd en durft het hier niet toe te geven :+

Dixons is altijd prima hiermee, zei ik toch.
HAHAHA, winkel uitgejaagd, heb je dat personeel wel eens gezien? hahah, grapjurk, nee sorry kerel...dat gaat niet gebeuren ;).....naja, t is indd netjes opgelost...geef ik toe!

• Vulcan750
Oke Reinier, het was dus een storm in een glas water! Realiseer je wel dat je een enorme mazzelkont bent...
Ik vind alleen dat je attitude hierin niet oke is. Met name de "dreigende" manier waarmee je de Dixons mee "te lijf" had willen gaan als je je zin niet zou krijgen... Echt, als ze nog een Igp-100 op hadden kunnen duiken, dan had je kunnen springen, schreeuwen of dreigen, maar je had dan geen recht op meer gehad. Kortom heel veel mazzel. Je mag de Dixons wel dankbaar zijn dat ze dit zo keurig hebben opgelost (en ze dit ook over te brengen, 't zijn ook mensen daar hoor!)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Topicstarter
Vulcan750 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:26:
Oke Reinier, het was dus een storm in een glas water! Realiseer je wel dat je een enorme mazzelkont bent...
Ik vind alleen dat je attitude hierin niet oke is. Met name de "dreigende" manier waarmee je de Dixons mee "te lijf" had willen gaan als je je zin niet zou krijgen... Echt, als ze nog een Igp-100 op hadden kunnen duiken, dan had je kunnen springen, schreeuwen of dreigen, maar je had dan geen recht op meer gehad. Kortom heel veel mazzel. Je mag de Dixons wel dankbaar zijn dat ze dit zo keurig hebben opgelost (en ze dit ook over te brengen, 't zijn ook mensen daar hoor!)
Kan, maar ik ben t niet met je eens. Als ik iets wil, dan wil ik dat, simpel. En ik neem gewoon geen genoegen met iets wat minder is, of 't zelfde maar een stuk goedkoper nu. Zo denk ik erover, en ik heb dr nog nooit erge problemen meegehad, dus zo erg s t allemaal niet. En een igp-100, die kost nog de helft ofzow, van de nieuwwaarde, dus daar had ik MAKKELIJK moeilijk over kunnen doen, en gedaan...

• Drosera
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 15:43
Vulcan750 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:26:
Ik vind alleen dat je attitude hierin niet oke is.
Mee eens. Heb me even moeten inhouden toen ik deze post las... 8)7 :X

Je kan/mag ook standvastig zijn, maar dat kan ook op een assertieve (en dus niet agressieve) manier. Op zich had je gelijk hé, maar ik denk niet dat die houding eeuwig en altijd zal werken... 8)

• Timo
  • Laatst online: 28-11 19:43
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:04:
[...]

Kan, maar ik ben t niet met je eens. Als ik iets wil, dan wil ik dat, simpel. En ik neem gewoon geen genoegen met iets wat minder is, of 't zelfde maar een stuk goedkoper nu. Zo denk ik erover, en ik heb dr nog nooit erge problemen meegehad, dus zo erg s t allemaal niet. En een igp-100, die kost nog de helft ofzow, van de nieuwwaarde, dus daar had ik MAKKELIJK moeilijk over kunnen doen, en gedaan...
Willen!=Krijgen :Z
Ik vind je een beetje arrogant, je maakte je druk om niks.
En al hadden ze je een ander gegeven, die goedkoper is.
Dan mag je nog niet klagen.

* Timo uit

Verwijderd

Topicstarter
Laatste reactie nog: Willen = krijgen in mijn geval ja, is me altijd gelukt. En dixons zei zelf...298, mag je iets voor uitzoeken, naja als ze moeilijk waren gaan doen, kan ik ook HEEL vervelend doen. En ik heb al regelmatig iets gehad wat zo stuk ging, en t s altijd 'goed' afgelopen. Zoals nu, simpel klaar. En of een aantal van jullie t als agressief interpeteren is aan jullie, ik vind t niet overdreven agressief. Als je goed kijkt, zijn de ´echt´ agressieve dingen, flauwe reacties op opmerkingen van andere. En voor de rest, my opinion, easy as that!

• Vulcan750
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:26:
Laatste reactie nog: Willen = krijgen in mijn geval ja, is me altijd gelukt.
Het lijkt erop dat je ontwikkeling in de koppigheidfase is blijven hangen: "als IK mijn zin niet krijg dan blijf IK drammen en dreinen netzolang totdat IK toch m'n zin krijg". Grow up man! 8)7
En hier wil ik het ook maar bij laten... :Z

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 10:32

Kvn

Ja, het is heel erg nuttig om bij voorbaat al te zeggen wat je wel niet van plan bent om te gaan doen terwijl er nog helemaal geen probleem is.

Misschien je de volgende keer niet zo belachelijk druk maken?
En je lijkt wel een klein kind met je " Ik krijg wat ik WIL " :7
Pagina: 1