Toon posts:

[BPFTP] snelkoppelingen werken niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zie in mn client de snelkoppelingen niet die ik in de homedir heb gemaakt! andere bestanden werken wel gewoon. hoe kan ik het beter illustreren dan met een illustratie :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.ranchorelaxo.nl/bitplane/bpftp%20linkjes%20probleem.jpg

kent iemand dit probleem? de handleiding zegt er niets over, het zou gewoon moeten werken :s

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 19:44
Check onder 'options' het tabblad 'options' en zorg dat daar bovenaan 'protect ftp server directory' aangevinkt (of uitgevinkt, wat jij wil) staat, en 'and sub directories' uitgevinkt staat :)

Verwijderd

Topicstarter
nope werkt niet :'(

Verwijderd

Permissies in je home-dir kloppen?

Verwijderd

Topicstarter
permissies in windows? ow dat attrib gedoe zeker.. even kijken

kan alleen readonly aan of uit zetten.. (of hidden maar die staat natuurlijk uit) en werkt allebei niet :/

of persmissies in bpftp .. die heb ik ook allemaal (alle combinaties dus) geprobeerd.. maakt niet uit.. staat nu overigens op bestanden: read, append; dirs: read, incl subdirs

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 19:07 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:12

Nakebod

Nope.

Als ik het even goed uit mijn hoofd doe:
Bij setup van de user, zet je een homedir. In die homedir maak je snelkoppelingen naar andere schijven/mappen (.lnk files)
Weer bij setup, voeg je die mappen ook bij de user toe, anders verschijnen ze niet.
Dat laatste vergat ik vroeger wel eens :)
Zo te zien kloppen de instellingen bij Link & Messages wel gewoon.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
hoezee dat was het inderdaad! nu werkt het :)
tnx!
Pagina: 1