Toon posts:

[XP] 'unmountable boot volume' en C schijf niet bereikbaar?*

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Myn pc geeft unmountable boot volume weer. Ik ben naar recovery console gegaan maar ik krijg alleen toegang tot myn D:/ schijf.En myn Hoofdschijf met de goede windows staat er niet bij , alleen 1: D/WINDOWS maar geen c ... :( Daarom heeft die Checkdisk geen nut aangezien hij het op die schijf uitvoerd. Het is één schijf met 2 partities ... Weet er dus iemand hoe hij de schijf in recovery console kan herkennen?

En ja , ik heb de topics van "unmountable bootvolume" doorgelezen maar mijn probleem stond er dus niet in.

Alvast bedankt

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat is er dan zoal gebeurd sinds je dit probleem hebt? :)
Heb je de Opslagmedia & I/O Controllers faq al eens gelezen om je harddisk te testen?
Hoeveel Windows versies heb je? Hoe lang heb je die al? :P

Suggereer je zelf ook nog even een leuke titel, ik ben wat inspiratie loos op het moment :)

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-04 00:54
Lijkt me een niet helemaal juiste topic titel

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

elevator schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:23:
[...]

Suggereer je zelf ook nog even een leuke titel, ik ben wat inspiratie loos op het moment :)
Ik niet hoor ;)

[XP] > [XP] 'unmountable boot volume' en C schijf niet bereikbaar?*
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik had myn proc even tot 2.85Ghz gedaan :P Dus ik dacht , proc is stuk. Ga ik even myn proc in andere pc steken en hij werkt , ook heb ik de andere proc in dit bord geprobeerd en dat werkt ook dus het ligt ergens aan de hdd ... Het is gebeurd toen ik in windows aan het clocken was met clockgen. Myn hdd kan normaal daarvan niet stuk gegaan zijn aangezien ik een werkend pci lock heb en geactiveerd staat in de bios.

Alvast bedankt