Toon posts:

Nieuwe Camera

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik Fotografeer momenteel met een fuji S 5000 en ik wil mij echt verbeteren. Kan iemand mij raad geven. Ik fotografeer veel mensen en de natuur. Ik kan bij het fotograferen van mensen echt merken dat ik pix te kort kom. Elke goede raad is welkom. Zelf zit ik te denken over een Fuji S 7000???
Erik.

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heb je ook nog een bepaald budget?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:01

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Waarom kom je vooral met portretten megapixels te kort? Vergroot je je foto's tot een paar meter?

Verder kan ik niet echt veel met je topic start. Je zegt alleen dat je meer megapixels wilt, dus we kunnen nu elke willekeurige camera met meer megapixels aanraden.

Is een Canon EOS-1Ds Mark II iets? ;)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Misschien heb je aan deze topic's iets? ;):

Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro?
en
Welke dig. camera tussen de 500 en 1000 euro?

Je moet verder even de Policy lezen, vragen over: "Is dit een goede camera." of "Welke camera zal ik nemen." zijn het niet waard om een nieuw topic over te openen. Je kan dat soort vragen in 1 van de topic's van de link's hierboven plaatsen.

Check deze 2 ook even:

Fotografie Policy
en
Technische FAQ Fotografie

Welkom op got trouwens

[ Voor 55% gewijzigd door Micha op 22-01-2005 17:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nog een keer.... Ik weet dat het niet alleen in de pixels gelegen is als ik mij wil verbeteren van een Fuji 5000 naar wat anders....
Ik wil er zo ongeveer 500 tot 800 euro tegen aan gooien.
Met portret fotografie heb ik nog niet zo een probleem maar als ik mensen iets verder weg fotografeer krijg ik het niet zo ik het wil.
Ik krijg de foto,s ook niet zo strak(kwaliteit) als ik wil en ook niet als ik ze met CS nog eens bewerk. Nu worden de mogenlijkheden steeds meer en tegelijk is het ook moeilijk om eerlijk advies zonder vooroordelen te krijgen.
Ik wil geen wonderen verichten maar ik wil toch redelijk mee kunnen komen.
Iedereen praat voor zijn eigen merk...maar wie is er nog objektief??
Met dank voor alle reacties,
Redelijke zoom is voor mij belangrijk en een goede flits.
En ga ik er met een Fuji 7000 echt op vooruit???

Erik.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:44

shameblaster

BB4E^Cons

Cons:::BB4E

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:41:
Nog een keer.... Ik weet dat het niet alleen in de pixels gelegen is als ik mij wil verbeteren van een Fuji 5000 naar wat anders....
Met portret fotografie heb ik nog niet zo een probleem maar als ik mensen iets verder weg fotografeer krijg ik het niet zo ik het wil.
Blind ofzow? Leek mij toch duidelijk dat je verder moest vragen in 1 van die andere topic's ;).

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:41:
Ik krijg de foto,s ook niet zo strak(kwaliteit) als ik wil en ook niet als ik ze met CS nog eens bewerk. Nu worden de mogenlijkheden steeds meer en tegelijk is het ook moeilijk om eerlijk advies zonder vooroordelen te krijgen.
Ik wil geen wonderen verichten maar ik wil toch redelijk mee kunnen komen.
Iedereen praat voor zijn eigen merk...maar wie is er nog objektief??
Met dank voor alle reacties,
Redelijke zoom is voor mij belangrijk en een goede flits.
En ga ik er met een Fuji 7000 echt op vooruit???

Erik.
Nee, met de 7000 maak je niet echt een sprong vooruit.
Koop de goedkoopste Canon 300D die je kan vinden en bouw daarna als je wat geld hebt je systeem uit..........

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:41:
Ik Fotografeer momenteel met een fuji S 5000 en ik wil mij echt verbeteren. Kan iemand mij raad geven. Ik fotografeer veel mensen en de natuur. Ik kan bij het fotograferen van mensen echt merken dat ik pix te kort kom. Elke goede raad is welkom. Zelf zit ik te denken over een Fuji S 7000???
Erik.
Ik heb zelf ook de S7000 en hij maakt mooie foto's, zie mijn website eens. Ik ben alleen niet zo tevreden over de witbalans, ik moet regelmatig veel blauwzweem wegwerken in PS.
Voor de rest een prima camera met zeer veel mogelijkheden, het is een van de toppers in de sector van niet spiegelreflex.

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

als ik jou was zou ik zeker niet voor de 7000 gaan daar ga je echt niet zoveel vooruit als je al een 5000 hebt.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zet hier even je wensen neer en je wordt hopelijk verder geholpen: Welke dig. camera tussen de 500 en 1000 euro?

Edit: Schrijf daar overigens ook meteen even bij wat je de tekortkomingen van je S5000 vindt.

[ Voor 24% gewijzigd door Grrrrrene op 22-01-2005 21:03 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.