Toon posts:

iPod Mini als externe harddisk gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het niet de gewoonte is om een nieuwe topic te openen over weer een vraag over de iPod mini. Ik had een aantal vragen over deze speler en op de meeste vragen heb ik het antwoord gevonden. Het volgende is me echter niet duidelijk geworden:

Ik wil een mp3 speler aanschaffen die ook te gebruiken is als extrene harddisk. Ik heb gevonden dat het mogelijk is door wat opties aan/uit te vinken in iTunes dat dit mogelijk is. Wanneer je je iPod aan je pc koppelt dan start iTunes niet meer op en komt er in je verkenner een nieuwe externe harddisk bij.

So far so good, dit is zoals ik het graag zie. Maar nu komt mijn vraag. Wat als ik dan mijn iPod op aan een andere computer koppel (een pc met Windows XP, USB aansluiting en géén iTunes). Wordt je iPod dan ook als externe harddisk gedetecteerd, of moet er altijd software geïnstalleerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kan gewoon als externe hd gebruikt worden, Itunes is daar niet voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar is geen extra software voor nodig, je kunt je iPod tegelijkertijd en apart zowel met iTunes als met je Finder/Explorer gebruiken (onafhankelijk van elkaar), wanneer je de iPod in een pc steekt via USB wordt het gewoon herkend als een USB mass storage device, stuurprogrammatje wordt geladen/of is al geladen en binnen tien seconden werkt het allemaal perfect :Y)
en geeft toe; met een beetje zoeken op iPodlounge of zelfs hier op GoT (jaha :P je houd het niet meer voor mogelijk) had je dit toch ook wel kunnen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie antwoorden.

jogm: Ik had hier op GoT wel gevonden dat hij te gebruiken is als mass storage device. Het was me alleen onduidelijk hoe het gaat op een andere pc... Maar als hij gewoon gedetecteerd wordt is dat precies wat ik wil. Ga ik binnenkort er maar eentje aanschaffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

^^ AtjeV, als je dat al weet, dan heeft een topic openen geen zin he :X Kom op, ff logisch nadenken voordat je een topic opent :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.