[Alg] FAQ Inhoudsopgaves

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wil even een simpel, maar toch niet geheel onbelangrijk punt aansnijden.

Het valt mij op dat in een aantal FAQ's/Richtlijnen etc etc de inhoudsopgave aan het eind van het document staat. Mij lijkt het makkelijker om dit aan het begin te doen?

Voorbeelden:

Algemene Richtlijnen voor Stuffis Generalis (9-12-2004)
NOS policy - updated 22/09/2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De generator zet deze aan het eind (en er was een reden voor waarvoor gekozen was om het onderaan te zetten, al ontschiet mij nu even te herinneren waarom).

Eigenlijk staat de inhoudsopgave er 2 keer: 1x als selectmenu (die te kort is met MSIE6) bovenaan en 1x als listitems onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:09:
De generator zet deze aan het eind (en er was een reden voor waarvoor gekozen was om het onderaan te zetten, al ontschiet mij nu even te herinneren waarom).
Die prutser van een ele weet pas aan het einde alle hoofdstukken, en daarom zet hij ze onderaan 8)7

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

moto-moi schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:21:
Die prutser van een ele weet pas aan het einde alle hoofdstukken, en daarom zet hij ze onderaan 8)7
:/

Maar dat is inderdaad wel de reden ja :P
Ik ga nog eens naar kijken of ik het niet andres op kan lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

elevator schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:29:
[...]

:/

Maar dat is inderdaad wel de reden ja :P
Ik ga nog eens naar kijken of ik het niet andres op kan lossen :)
Gewoon een tempfile wegschrijven en achteraf de bovenkant eraan plakken ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

De 'parser' is nu al niet ranzig genoeg wou je zeggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik dan niet snap: waarom weet die parser het dan wel van het select menu? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Jah... of gewoon wat ik gedaan heb in een FAQ waar ik mee bezig ben, gewoon de inhoudsopgaven van onderaan ff cut-copy naar boven :P blijft gewoon werken en ziet er goed uit :)

[ Voor 4% gewijzigd door Apen-nootjes op 22-01-2005 16:57 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Het select menu is anders (is enkel de [sections] en niet de [items] - en die worden dus gewoon uit een arraytje gehaald) en los er van opgebouwd.

Het eigenlijke probleem is dat het ding heel snel in elkaar gezet is geweest in EleXer, later heb ik daar een 1:1 conversie van gemaakt naar PHP en de code kwaliteit kan je ondertussen wel raden.

Maar goed, ik heb het er even ingehackt (je kan nu dus de [sectionlist] tag overal neerzetten en dan wordt hij goed ingevuld).

[ Voor 10% gewijzigd door elevator op 22-01-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:44:
Wat ik dan niet snap: waarom weet die parser het dan wel van het select menu? :?
Omdat het ding origineel in dat brakke brouwsel van ele zelf was geschreven, en daar snapt ie nu zelf de logica niet meer van....

* curry684 rent :+

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

curry684 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:02:
Omdat het ding origineel in dat brakke brouwsel van ele zelf was geschreven, en daar snapt ie nu zelf de logica niet meer van....
Nou, ik had al een hele tijd 2 versies (een in EleXer welke afstamde van mijn lift UBB parser, en een in PHP welke ik gemaakt had zodat het ding beschikbaar kon blijven als ik stop als modje) welke ik onderhield, maar dat was te veel werk en toen uiteindelijk maar de EleXer versie gedropt.

Nadeel is wel dat een aantal 'eigenaardigheden' van de EleXer code (typechecking, geen dynamisch uitbreid bare arrays e.d.) ovre genomen zijn in PHP omdat ik geen zin had dat te herschrijven :)
Pagina: 1