Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tweakers] menu item 'eigen berichten' klopt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
'Eigen berichten' (Menu > Search -> eigen berichten) linked naar de topics waarin je gereageerd hebt, en niet naar je eigen berichten (/messages) :)

Verwijderd

Het lijkt me handig als er dan gewoon 2 items van worden gemaakt. Een link naar een opsomming van je posts, en een link naar een opsomming van de topics waarin je hebt gereageerd.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Messagehistory is nogal zwaar qua load en zetten we daarom liever niet als direct item in een menu...
Heb je een ander voorstel qua naam? 'topics waarin je gereageerd hebt' is een beetje lang als menu-titel ;)

Intentionally left blank

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
'Posthistory'? :+

Om even serieus te zijn: ik vond dat altijd een mooie, goed dekkende titel voor wat je bekijkt. 'Topichistory' zou ook een goede zijn. Waarom is de oorspronkelijke naam eigenlijk afgeschaft? :)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
G33rt schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:03:
Waarom is de oorspronkelijke naam eigenlijk afgeschaft? :)
Volgens mij om het nederlands meer door te voeren in de menu structuur :)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

We Are Borg schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:10:
[...]

Volgens mij om het nederlands meer door te voeren in de menu structuur :)
mja, verander dan ook 'GoT Search' en 'Search manual', en zo zijn er nog veel meer (bijvoorbeeld een paar FAQ's zoals bijvoorbeeld 'Survival Guide' of wat dacht je van Bookmarks 8)7 )

Sorry hoor, maar je kan ook te ver doorgaan zodat het net niet meer duidelijk is :)
We gaan toch ook niet Gathering of Tweakers vertalen 8)7

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Samenkomst van Sleutelaars B)

Maar idd, het vernederlandsen voor het vernederlandsen (notes -> notities vind ik ook zoiets :X ) hoeft van mij ook niet zo, en 'Post history' (of 'Post historiek' :+ ) is misschien wel goed :)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

elevator schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:39:
Samenkomst van Sleutelaars B)

Maar idd, het vernederlandsen voor het vernederlandsen (notes -> notities vind ik ook zoiets :X ) hoeft van mij ook niet zo, en 'Post history' (of 'Post historiek' :+ ) is misschien wel goed :)
'Berichten geschiedenis' als het perse Nederlands moet, want het zijn berichten en geen poststukken B)

offtopic:
doe jij dan een nickchange naar lift? :+

• SysRq
  • Laatst online: 21:41
crisp schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:41:
Heb je een ander voorstel qua naam? 'topics waarin je gereageerd hebt' is een beetje lang als menu-titel ;)
Mja, de titel posthistory denkte de lading ook al niet. Topichistorie (draadhistory :? ) klopt dan beter, maar dat staat weer zo raar.
offtopic:
Maak er dan ook gelijk mijnReactie en VGV (FAQ) van. 8)7

-

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Erkens schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:16:
[...]

mja, verander dan ook 'GoT Search' en 'Search manual', en zo zijn er nog veel meer (bijvoorbeeld een paar FAQ's zoals bijvoorbeeld 'Survival Guide' of wat dacht je van Bookmarks 8)7 )

Sorry hoor, maar je kan ook te ver doorgaan zodat het net niet meer duidelijk is :)
We gaan toch ook niet Gathering of Tweakers vertalen 8)7
Ik zeg ook nergens dat ik het een goed idee vond :P Chem had er volgens mij een verzoekje voor ingediend op "Eigen berichten" in het menu te plaatsen i.p.v. de engelse variant :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Het is en blijft nu Post historie (post wordt overal al gebruikt @ GoT, en historie is correct Nederlands voor zover ik weet) ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.