'Eigen berichten' (Menu > Search -> eigen berichten) linked naar de topics waarin je gereageerd hebt, en niet naar je eigen berichten (/messages)
Verwijderd
Het lijkt me handig als er dan gewoon 2 items van worden gemaakt. Een link naar een opsomming van je posts, en een link naar een opsomming van de topics waarin je hebt gereageerd.
Messagehistory is nogal zwaar qua load en zetten we daarom liever niet als direct item in een menu...
Heb je een ander voorstel qua naam? 'topics waarin je gereageerd hebt' is een beetje lang als menu-titel
Heb je een ander voorstel qua naam? 'topics waarin je gereageerd hebt' is een beetje lang als menu-titel
Intentionally left blank
'Posthistory'? 
Om even serieus te zijn: ik vond dat altijd een mooie, goed dekkende titel voor wat je bekijkt. 'Topichistory' zou ook een goede zijn. Waarom is de oorspronkelijke naam eigenlijk afgeschaft?
Om even serieus te zijn: ik vond dat altijd een mooie, goed dekkende titel voor wat je bekijkt. 'Topichistory' zou ook een goede zijn. Waarom is de oorspronkelijke naam eigenlijk afgeschaft?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23:38
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Volgens mij om het nederlands meer door te voeren in de menu structuurG33rt schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:03:
Waarom is de oorspronkelijke naam eigenlijk afgeschaft?
mja, verander dan ook 'GoT Search' en 'Search manual', en zo zijn er nog veel meer (bijvoorbeeld een paar FAQ's zoals bijvoorbeeld 'Survival Guide' of wat dacht je van BookmarksWe Are Borg schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:10:
[...]
Volgens mij om het nederlands meer door te voeren in de menu structuur
Sorry hoor, maar je kan ook te ver doorgaan zodat het net niet meer duidelijk is
We gaan toch ook niet Gathering of Tweakers vertalen
Samenkomst van Sleutelaars 
Maar idd, het vernederlandsen voor het vernederlandsen (notes -> notities vind ik ook zoiets
) hoeft van mij ook niet zo, en 'Post history' (of 'Post historiek'
) is misschien wel goed
Maar idd, het vernederlandsen voor het vernederlandsen (notes -> notities vind ik ook zoiets
'Berichten geschiedenis' als het perse Nederlands moet, want het zijn berichten en geen poststukkenelevator schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:39:
Samenkomst van Sleutelaars
Maar idd, het vernederlandsen voor het vernederlandsen (notes -> notities vind ik ook zoiets) hoeft van mij ook niet zo, en 'Post history' (of 'Post historiek'
) is misschien wel goed
offtopic:
doe jij dan een nickchange naar lift?
doe jij dan een nickchange naar lift?
Mja, de titel posthistory denkte de lading ook al niet. Topichistorie (draadhistorycrisp schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:41:
offtopic:
Maak er dan ook gelijk mijnReactie en VGV (FAQ) van.
Maak er dan ook gelijk mijnReactie en VGV (FAQ) van.
-
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23:38
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik zeg ook nergens dat ik het een goed idee vondErkens schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:16:
[...]
mja, verander dan ook 'GoT Search' en 'Search manual', en zo zijn er nog veel meer (bijvoorbeeld een paar FAQ's zoals bijvoorbeeld 'Survival Guide' of wat dacht je van Bookmarks)
Sorry hoor, maar je kan ook te ver doorgaan zodat het net niet meer duidelijk is
We gaan toch ook niet Gathering of Tweakers vertalen
Het is en blijft nu Post historie (post wordt overal al gebruikt @ GoT, en historie is correct Nederlands voor zover ik weet)
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()