heb pas een X800XT PE geinstalleerd, maar als ik bij mIRC /sys.disp doe, geeft ie radeon9200 aan ipv X800XT PE. (9200 had ik hier voor, van iemand geleend)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 15:55 ]
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
zei iemand van andere forumGraphical Aparture Size wilt zeggen dat als je geheugen van de videokaart vol zit, er een stukje RAMgeheugen word gereserveerd.
Dus je kan het beter in jouw geval laag houden, omdat je anders geheugen reserveert wat je toch niet gebruikt.
Wil je het perse verhogen, doe dan 128mb
moo.dll leest een verkeerde string uit het register bedoel ik. ik heb er wel eens om gezocht, maar niets kunnen vinden. leer er mee leven zou ik zeggen, is het belangrijk om af en toe met je x800 te patsen op irc?Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 22:31:
moo.dll gedelete, toen werkt idd de sys.info etc niet
toen nieuwe NNscripts erop gezet, moest gelijk nieuwere irc hebben
ATi drivers compleet gedelete met al de bovenstaande tools
en nog denkt irc dat ik een Radeon 9200 heb![]()
me Graphics Aperture Size staat op 64mb zag ik in BIOS, moet dat niet op 256mb staan?
Want X800XT PE is 256mb
Ja?unfor schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:28:
[...]
moo.dll leest een verkeerde string uit het register bedoel ik. ik heb er wel eens om gezocht, maar niets kunnen vinden. leer er mee leven zou ik zeggen, is het belangrijk om af en toe met je x800 te patsen op irc?
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝