Toon posts:

MPAA en @home, wat kunnen ze doen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wij hebben een mail van @Home gekregen dat MPAA hun*getipt* had dat ik films share met auteursrechten. dus die heb ik uit mn share gehaald bij DC++. maar kan @Home mij ook pakken voor games en muziek?

• Hallahan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09-2023

Hallahan

Bad Rooster

@home zal het worst zijn wat jij via bittorrent/kazaa/emule etc shared. Zolang je geen illegale spullen aanbied via je members page is het hun om het even. Zou je over dit mailtje contact opnemen met de helpdesk dan krijg je ook te horen dat @home alleen een 'doorgeefluik' is voor het mailtje van MPAA...

Cock flavored soup mix

Verwijderd

Genoeg over te vinden in ieder geval ;)

http://gathering.tweakers...XF76-XF8-XF9---A#hitstart

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heeft niets met SA te maken; ik verplaats hem even naar IT aangezien je nog niet in SG kan

SA > IT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
maar nergens staat wat over games en muziek. kun je daar ook voor gepakt worden, eventueel door een andere organistie? of alleen voor Films

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
http://www.riaa.com/ muziek

spelletjes weet ik niet zou ook wel een of andere organisatie zich mee bezighouden

Verwijderd

Ik zou zeggen installeer Protowall :
http://www.bluetack.co.uk...s&d_op=viewdownload&cid=5

Haal met The Blocklist Manager de uitgebreidste blocklist die er is binnen :
http://www.bluetack.co.uk...s&d_op=viewdownload&cid=4

Laadt de gemaakte blocklist in Protowall zet Protowall aan en geen enkele instantie die zo'n beetje allemaal in de blocklist staan kunnen meer pakketjes van je ontvangen en dus ook nooit aantonen dat je wat shared O-) :*)

Werkt perfect en je voelt je meteen een stuk beter :)

Verwijderd

Topicstarter
weet je zeker dat niemand dan kan zien wat ik download? ik wil niet gepakt worden

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:32:
weet je zeker dat niemand dan kan zien wat ik download? ik wil niet gepakt worden
Dan moet je gewoon je spullen gaan kopen he. enigste oplossing.

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Ik krijg die troep dagelijks in mijn inbox.
De kabelaar gaat jouw gegevens dus nooit doorgeven want dan kunnen ze de tent sluiten als we alleen mogen emailen.
Dat moeten ze via de rechter dan afdwingen en laten wij nu hele leuke rechters hebben.
Het loopt allemaal niet zo'n vaart en anders zeg je heel zielig dat je het niet wist meneer de rechter :P stond sharen aan? wat betekent dat?
Laten we niet vergeten dat de servers van de kabelaars VOL met aangeboden spul staat, hoezo mag je niet sharen >:)

Downloaden mag gewoon in Nederland dus daar hoef je helemaal niet bang voor te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door BARACUS op 22-01-2005 18:41 ]

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06-2025
Tito schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:36:
[...]

Dan moet je gewoon je spullen gaan kopen he. enige oplossing.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-02 22:38
als ik giga's aan muziek en films share, dan krijg ik NOOIT geen mailtje, dus ik zou het met een korreltje zout nemen ?

en idd, als je niet meer films ed mocht downen, dan zou bijna elke provider per direct zn snelle pakketten kunnen schrappen. :)

De wijzen komen uit het Oosten!

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

In principe kunnen ze helemaal niks doen, aangezien dit (nogsteeds geloof ik) Nederland is en niet Amerika.
Ook zullen ze weinig waarde hechten aan wat jij nou precies shared (40% van nederlands bedrijfsleven gebruikt illegale software).
Het gaat ze meer om de grote bronnen (bijv: KaZaa, eMule, Suprnova).

De provider zal never nooit jouw gegevens door geven aangezien je ze dan kan aanklagen voor contractbreuk endergelijke :P

Maar als je het niet aandurft, OF niet sharen... OF gewoon legaal spullen kopen

Verwijderd

Ze kunnen nog steeds zien wat je download , maar als ze willen aantonen dat je illegale shit shared moeten ze dat wel eerst van je kunnen downloaden. Protowall blokkeert uitgaande pakketjes naar ip's die in je blocklist staan dus ze hebben geen enkel tastbaar bewijs dat jij iets shared wat niet mag :P
Pagina: 1