Toon posts:

Ik heb een Packard bell 2730i RW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een packard bell
iconnect 2730i rw gekocht maar nu weet ik bij GOT niet welk modem dat ik er in heb het is zo'n AMR modem (maar ik kan de drivers er niet van vinduh) dit is de link van welke pb ik heb.... http://www.packardbell-europe.com/Scripts/WebObjects.dll/WebSite.woa/wa/init?site=PackardBell,nl,nl

er zaten helemaal geen drivers bij en ik weet niet hoe ik dit modem nu moet instaleren heb zolang een geleend modem er in zitten... :(

Alvast bedankt...
:)

Verwijderd

Drivers zijn toch allang voorgeinstalleerd, dat is het enige voordeel van Packard Hell :(

Wat was je motivatie om zo'n compu. te kopen dan???

Verwijderd

Als er geen driver bij zit, en je er met de 'Recovery-cd' ook niet uitkomt,
zou ik dat 'ding' toch echt terugbrengen als ik jou was.

Op die site van Packard Bell wordt ik ook niets wijzer over die modem.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus de hidden partion weggooit
en ze zeggen dat ik de helpdesk moet bellen maar die is er niet meer....
weet iemand dan hoe ik een amr modem moet instaleren met de standaard windows driver????

met vriendenlijke groeten

wil aan den boom

Verwijderd

Topicstarter
Verder kan ik dan net zo goed een nieuw modem kopen want de helpdesk kost 1,50 P/m en daar moet ik mijn modem opvragen :( ben nu al zeeeeeer teleurgesteld over PB :(:(:(:(:(

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 21:13

Servowire

prutser:~#

[Flame on!]

PB sucks

[/flame on!]

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

ja pb sucks betaal je veel aan beloven ze een 56k6 modem top ja wat krijg je een amr hahahaha dikke lol man koop toch gewoon een normaal pci modem en klaar is kees die pb format en 98se er op doen ,wel f zoregn dat je voor rest van apparaten goede drivers hebt loopt het stukken beter geloof me, mn oom was zo dom om zo'n ding te kopen als je daar bv een online game op speelde had je een ping van 1000 en downloadne ging 3kb/s welke provider je ook probeerde.

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
[offtopic]
kRiTz_C: jouw post is echt niet te lezen? zitten er op jouw keyboard dan geen punten? witregels zijn soms ook errug handig. RTFF, man!

[ontopic]
er zit hoogstwaarschijnlijk een Aztech MR2800 Riser kaartje in, wordt standaard door windows ondersteund. Als dat bij jou niet zo is ben je of - en daar gaan we hier maar niet van uit - een idioot, of je modem is stuk. Het zjin echt klotedingen namelijk.

En voor de mensen die te dom zijn om een driver te vinden hier is een URL naar de goeie: http://www.pbnec.nl/support/itemnr/REFFIUP02330200.html

jaja, maar altijd eerst flamen.

* sebas vindt dat je gewoon je bek moet houden als je niet eens weet hoe

Google en Altavista werken.

duidelijk???

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

Verwijderd

Bravo Sebas :)

Nou heb ik een vraagje:
Wat staat er precies op de verborgen partitite van zo'n PB geval?

Verwijderd

hier kun je hem downloaden
http://www.packardbell.nl/support/node201.asp bij jou zit inderdaat een amr 2800
Pagina: 1