Ik zit met het volgende probleem. Wij hebben een SBS2000 server draaien met Terminal Services, eerst in "Remote administration mode" nu in "Application server mode". Wanneer er geprobeerd wordt verbinding te maken van sommige werkstation krijgen wij direct na het invoeren van het ip adres (dus zonder ons eerst aan te melden) de melding
"Deze externe computer heeft de sessie beëindigd vanwege een fout in het licentieprotocol. Probeer of u opnieuw verbinding met de externe computer kunt maken of neem contact met de beheerder van de server op"
De server heb ik nog een reboot gegeven maar deze mocht geen problemen verhelpen.
Bij microsoft laten ze ook niet veel los over dit probleem. En uiteraard is er gezocht op de welbekende zoekmachientjes.
Wie kan mij verlossen van dit probleem?
"Deze externe computer heeft de sessie beëindigd vanwege een fout in het licentieprotocol. Probeer of u opnieuw verbinding met de externe computer kunt maken of neem contact met de beheerder van de server op"
De server heb ik nog een reboot gegeven maar deze mocht geen problemen verhelpen.
Bij microsoft laten ze ook niet veel los over dit probleem. En uiteraard is er gezocht op de welbekende zoekmachientjes.
Wie kan mij verlossen van dit probleem?