[DC++] Download uit zichzelf

Pagina: 1
Acties:

• magel725
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 22:02
Na een tijd met DC++ gewerkt te hebben begint hij soms ineens erg vreemd gedrag te vertonen.

Zodra ik connect met een hub dan begint ie als een dolle stier ineens nummers te downloaden die ik de keer ervoor al lang binnen heb gehaald. Zodra ik dan "close connection" of "remove user from queue" opgeef dan sluit hij die (soms) wel af, maar daarvoor in de plaats begint hij dan net zo hard aan de volgende. De user die ik dan net heb afgesloten komt weer ergens in de lijst te staan, samen met anderen die dat nummer ook hebben. Je kunt connections sluiten zoveel je wilt, maar hij blijft stug doorgaan met het zoeken van alternatieven...
Daarnet was hij 1 nummer +/- 20 keer extra aan het downloaden... :( En aangezien in met een downloadlimiet zit ben ik daar niet erg blij mee. Uiteindelijk was het nummer helemaal klaar bij één user en de rest van de downloads verdween toen ook.

Dit gebeurde al een paar keer eerder en ik zou het wel eens op willen lossen... Het wordt irritant downloaden zo.

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:43

Orac

Ik mis je papa.

Je kan in de download queue users en/of files verwijderen, dan moet het goed gaan. Er zit ook een optie in DC++ waarmee automatisch gezocht wordt naar alternatieve bronnen. Die zou je uit kunnen zetten. Heeft wel een nadeel natuurlijk. Welke versie DC++ gebruik je?

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:32

mrsar

waar een sar is,is een wodka

dan schat ik dat dat bestand toch nog steeds in de dl queue staat:) , moet je ff daarin kijken (1 v/d knopjes bovenaan) want als je inn het scherm het op "stop" zet (close connection) dan gaat ie een tijd later gewoon weer verder.
als het bestand al binnen is weet ik niet waarom deze er nog steeds in staat

en zoals voxx zegt kan het zijn dat je die adl search aan heb staan en daar dus blijft zoeken en gelijk downloaden

[ Voor 18% gewijzigd door mrsar op 22-01-2005 14:44 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• magel725
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 22:02
Ik heb de nieuwste versie, en het zoeken naar alternatieven heb ik uitgezet maar dat maakte geen verschil. Hij ging gewoon door.

De download queue stonden idd. nog een paar dingen in en die heb ik nu maar zelf even verwijderd. Wel raar want die horen daar helemaal niet meer in te staan. Zijn allemaal bestanden die ik al lang en breed binnen heb gehaald.

Hoop dat dit de oplossing is.