Pas geleden windows 2000 geinstalleerd, alles doet het goed, totdat blijkt dat mn IE gehijacked is. Dus Hijack This erop gezet, een virusscanner (Panda Online, Norton 2004) eroverheen en het probleem is verholpen. Echter...iedere keer bij reboot nestelt zich een bestand, genaamd MISB.exe, op mijn c:/ schijf. In de taskmanager is dit bestand wel af te sluiten, maar ik wil gewoon niet dat iedere keer weer het bestand op de c:/ root wordt geplaatst. Er verschijnt dan bij het opstarten ook een popup waar je moet kiezen uit welk land je komt, voor meer hijack "plezier" dus volgens mij.
Nu luidt de vraag: hoe haal je dit weg? Is er ergens een opstartprocedure .ini die ik over het hoofd zie? Ik heb via google gezocht, vergeef mij als ik niet goed genoeg had gezocht. Alles is wel verholpen, alleen dit probleem met misb.exe dus niet. Hijack This vindt nu niets meer, en de virusscanners/system works vindt ook geen fouten in registry's etc.
Nu luidt de vraag: hoe haal je dit weg? Is er ergens een opstartprocedure .ini die ik over het hoofd zie? Ik heb via google gezocht, vergeef mij als ik niet goed genoeg had gezocht. Alles is wel verholpen, alleen dit probleem met misb.exe dus niet. Hijack This vindt nu niets meer, en de virusscanners/system works vindt ook geen fouten in registry's etc.