Toon posts:

Internetlokkers, hoe lang duurt het nog?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Over zo'n 6 maanden loopt mijn adsl isdn jaarcontract af van kpn (ik was overgestapt van xs4all adsl op direct-adsl, maar het feit dat ik daarvoor adsl van kpn had laat me niet onder het 1jarig wurgcontract uitkomen), en wil ik zeer waarschijnlijk overstappen op casema kabel, zodat de onnodige isdn lijn opgezegd kan worden. Nu heeft casema tot 31 januari een actie met gratis modem, geen aansluitkosten en de eerste zes maanden de helft van het abonnementsgeld. Echter, ik zit te tobben wat er na deze actie gebeuren gaat? Komt er weer een nieuwe actie, die weer probeert adslklanten te trekken? Of komen de oude kosten weer in beeld? Ik kan niet echt meer een tijdsperiode herinneren van geen acties van zowel de kant van adsl als kabel, maar die zullen er toch wel geweest zijn? Hoe lang zullen de acties door blijven gaan, voor altijd of zal de boel op een gegeven moment verzadigd zijn? En is het verstandig om nu toch casema te bestellen, dit kost 60 euro (6x10 euro extra, kpn kost 6x30 euro tegelijkertijd), of te wachten tot het contract bijna is afgelopen? Ik zal casema een email sturen, maar ik denk niet dat ik daar een tevreden antwoord op krijg.

offtopic:
Ik heb even de enters verwijderd, was me nooit opgevallen dat ik dit deed :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 14:05 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Acties blijven er altijd wel. Ik kan je niet garanderen dat je dezelfde aantrekkelijke aanbieding krijgt wanneer je over wil stappen, maar ik moet nog zien dat een breedbandaanbieder je niet lokt door in ieder geval "iets" gratis erbij te doen. Bij de meeste aanbieders zijn toch wel de aansluitkosten of het modem (of beide) gratis, dus dat komt allemaal wel goed.

offtopic:
Je bericht is erg vervelend te lezen; je hoeft niet zelf enters te zetten na elke zin hoor, en al helemaal niet als de zin nog niet eens is afgelopen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

er gaan hele sterke geruchten dat je binnekort geen kpn lijn meer nodig hebt voor adsl.

dat zou de markt wel eens kunnen gaan opschudden...

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-02 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:21:
er gaan hele sterke geruchten dat je binnekort geen kpn lijn meer nodig hebt voor adsl.

Je hebt altijd nog een KPN lijn nodig... en KPN heeft het alleenrecht op dat laatste stuk. Dus dat is echt onmogelijk. Alleen ADSL via KPN zelf kan zonder tussenkomst van een ISP en telefoonabonnement.

Hoe moeten de ISP's anders je lijn meten? mbv het telefoonnummer doen ze dit dus. En een abbonement is altijd gelijk 1 jaarcontract

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
n00bs schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:28:
Hoe moeten de ISP's anders je lijn meten? mbv het telefoonnummer doen ze dit dus.
Nee, doen ze niet met het telefoonnummer. Kan ook aan de hand van het service id.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

[Airwolf] schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:14:
[...]

Nee, doen ze niet met het telefoonnummer. Kan ook aan de hand van het service id.
ja voor bedrijven OF bij KPN zelf. Dit kunnen ze niet bij BBned oid voor particulieren

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-02 16:54

EXX

EXtended eXchange

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:21:

Wat jij bedoelt is dat je geen KPN telefoonabbo meer nodig hebt voor ADSL.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
n00bs schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:28:
[...]

Je hebt altijd nog een KPN lijn nodig... en KPN heeft het alleenrecht op dat laatste stuk. Dus dat is echt onmogelijk.
KPN heeft geen alleenrecht, iedereen mag een bedrijf beginnen om kabels naar voordeuren van huizen te trekken. Dat alleen KPN en de kabelmaatschappijen dat al hebben gedaan wil niet zeggen dat anderen dat niet zouden mogen. Het is alleen veel goedkoper om een lijntje van een bestaande partij te huren dan er zelf eentje aanleggen.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

KPN heeft alleenrecht op de kabels die er nu liggen. Lees goed wat ik bedoel.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:54

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

n00bs schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:00:
KPN heeft alleenrecht op de kabels die er nu liggen. Lees goed wat ik bedoel.
Fout, jij moet goed schrijven wat jij bedoelt. Als jij wat anders schrijft dan jij bedoelt, lijkt iedereen die correct leest een probleem te hebben, maar dat probleem is dus wel veroorzaakt doordat jij niet schrijft wat jij bedoelt.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Maar even concreet. Heeft gunhead wat informatie die die geruchten onderbouwen? Om welke termijn gaat het?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zeg je weer, dat kan niet ;)
De lijnen die er nu liggen zijn eigendom van KPN. Alleen hij beweert dus dat je geen KPN lijn meer nodig hebt :? welke lijn wou je dan gaan gebruiken die er niet is... :?
Hij bedoelt denk ik, dat je geen KPN abbo meer nodig hebt en zoals ik al zei, zit dat er ook niet in. Alleen met xDSL van het KPN netwerk.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Mr. Liu schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:02:
[...]

Fout, jij moet goed schrijven wat jij bedoelt. Als jij wat anders schrijft dan jij bedoelt, lijkt iedereen die correct leest een probleem te hebben, maar dat probleem is dus wel veroorzaakt doordat jij niet schrijft wat jij bedoelt.
Zoals ik al zei :z
Je hebt altijd nog een KPN lijn nodig... en KPN heeft het alleenrecht op dat laatste stuk.
Zoals we met Nederlands hebben geleerd, slaat dat "laatste stuk" dus terug op "KPN lijn". Dus vrij duidelijk als je de Nederlandse taal beheerst

[ Voor 14% gewijzigd door n00bs op 22-01-2005 18:14 ]

• Arieke
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

n00bs schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:12:
Ik zeg je weer, dat kan niet ;)
De lijnen die er nu liggen zijn eigendom van KPN. Alleen hij beweert dus dat je geen KPN lijn meer nodig hebt :? welke lijn wou je dan gaan gebruiken die er niet is... :?
Hij bedoelt denk ik, dat je geen KPN abbo meer nodig hebt en zoals ik al zei, zit dat er ook niet in. Alleen met xDSL van het KPN netwerk.
ik versta je tekst wel blijkbaar je moet noobs tekst een goed lezen. niet gewoon overzien.

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Pagina: 1