Over zo'n 6 maanden loopt mijn adsl isdn jaarcontract af van kpn (ik was overgestapt van xs4all adsl op direct-adsl, maar het feit dat ik daarvoor adsl van kpn had laat me niet onder het 1jarig wurgcontract uitkomen), en wil ik zeer waarschijnlijk overstappen op casema kabel, zodat de onnodige isdn lijn opgezegd kan worden. Nu heeft casema tot 31 januari een actie met gratis modem, geen aansluitkosten en de eerste zes maanden de helft van het abonnementsgeld. Echter, ik zit te tobben wat er na deze actie gebeuren gaat? Komt er weer een nieuwe actie, die weer probeert adslklanten te trekken? Of komen de oude kosten weer in beeld? Ik kan niet echt meer een tijdsperiode herinneren van geen acties van zowel de kant van adsl als kabel, maar die zullen er toch wel geweest zijn? Hoe lang zullen de acties door blijven gaan, voor altijd of zal de boel op een gegeven moment verzadigd zijn? En is het verstandig om nu toch casema te bestellen, dit kost 60 euro (6x10 euro extra, kpn kost 6x30 euro tegelijkertijd), of te wachten tot het contract bijna is afgelopen? Ik zal casema een email sturen, maar ik denk niet dat ik daar een tevreden antwoord op krijg.
offtopic:
Ik heb even de enters verwijderd, was me nooit opgevallen dat ik dit deed
Ik heb even de enters verwijderd, was me nooit opgevallen dat ik dit deed
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 14:05 ]