Ik weet het, een topic herhalen valt niet in de smaak maar heb op hetzelfde topic vorige week 0 reacties gehad en ben verder geen moer opgeschoten. Kheb intussen van alles geprobeerd (heb zelfs mijn systeem geformateerd) en ben echt radeloos. Daarom, vergeef me, nogmaals mijn vraag.
Ik ben bezig met het opnemen van video naar pc. Ik gebruik daarvoor Pinnacle 9, Magix Videostudio 2005 en/of Virtual VCR. Met magix lukt het mij goed om vcr op te nemen ik zit alleen nog met een kwaliteitsprobleem. Om die reden probeer ik het ook met de andere programma's. Het volgende probleem doet zich voor. Zodra ik de optie via composite (in virtualvcr) of analoog opnemen (in pinnacle) kies lijkt het alsof de stekker uit mn pc wordt gehaald. Hij slaat in een keer uit.
Naar mijn inziens moet het een softwarematig probleem zijn aangezien ik dit probleem puur heb bij die opties en die programma's ik weet alleen niet wat voor softwarematig probleem het kan zijn. Wat doen die programma's anders dan magix. Gebruiken die programma's andere besturingssoftware ?
Ik heb het volgende systeem:
Gigabyte GA-K8NNXP nForce3 150 chipset
AMD64 3200
1 Gig Geheugen
Radeon 9800XT
Audigy 2 ZS
Pinnacle PCTV Rave
Sata 10000 rpm 32 Gig
Maxtor 7200 120 Gig
Antec Voeding 430 Watt
Creative 6x dvd
Plextor 8x dvd brander
Windows XP
Ik ben bezig met het opnemen van video naar pc. Ik gebruik daarvoor Pinnacle 9, Magix Videostudio 2005 en/of Virtual VCR. Met magix lukt het mij goed om vcr op te nemen ik zit alleen nog met een kwaliteitsprobleem. Om die reden probeer ik het ook met de andere programma's. Het volgende probleem doet zich voor. Zodra ik de optie via composite (in virtualvcr) of analoog opnemen (in pinnacle) kies lijkt het alsof de stekker uit mn pc wordt gehaald. Hij slaat in een keer uit.
Naar mijn inziens moet het een softwarematig probleem zijn aangezien ik dit probleem puur heb bij die opties en die programma's ik weet alleen niet wat voor softwarematig probleem het kan zijn. Wat doen die programma's anders dan magix. Gebruiken die programma's andere besturingssoftware ?
Ik heb het volgende systeem:
Gigabyte GA-K8NNXP nForce3 150 chipset
AMD64 3200
1 Gig Geheugen
Radeon 9800XT
Audigy 2 ZS
Pinnacle PCTV Rave
Sata 10000 rpm 32 Gig
Maxtor 7200 120 Gig
Antec Voeding 430 Watt
Creative 6x dvd
Plextor 8x dvd brander