Toon posts:

Athena CP en Webredirect !

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een cotrol panel voor Athena Server hiermee draai ik ragnarok op mijn server.

Het control panel bestaat uit php die data haalt uit een MySql database.

Ik heb het probleem dat ik via mijn_ip/cp wel op in kan loggen op het control panel en als ik via no-ip mijn dns link en doe dus mijnsite.no-ip.info/cp kan ik wel het control panel bekijken maar op het moment dat ik inlog krijg ik een pagina met "je bent nu ingelogd klik hier om verder te gaan"je klikt erop en ik krijg direct de pagina "Je moet ingelogd zijn om toegang te krijgen tot deze pagina" 8)7
Wat kan het zijn dat hij wel werkt als ik mijn ip gebruik maar met mijn no-ip adres niet :?

(Poort 80 Redirect werkt ook niet)

Ik vond heel moeilijk om te weten waarnaar ik moest zoeken op google en hier op tweakers en over het control panel is vrij weinig installatie informatie te vinden... en weet ook niet waarnaar ik moet zoeken want dit is eigenlijk de 1ste x dat ik echt n server op zet...

alvast bedankt :)

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Kan je in de configuratie van dat control panel niet ergens opgeven naar welke hostname het moet luisteren? En daar dus je .no-ip hostname invullen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan wel maar dat is gwoon een link voor op het control panel daar staan alle links van het forum enzo (is standaard zo opgezet) je kan het cp gewoon bekijken.
Het gaat pas fout als je probeerd in te loggen want hij logt je direct weer uit..

En als ik mn ip gebruik werkt ie wel en die hoef ik ook nergens in te vullen.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:29

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Support voor een produkt zoek je bij de leverancier van dat produkt. Hier in Programming & Webscripting draait het om het zelf ontwikkelen en de eventuele problemen / vraagstukken die hierbij horen. Op het moment dat je zelf aan het ontwikkelen gaar kan je hier een nieuw topic openen :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.