Omdat het nu over iets anders gaat, maar even een nieuw topic aangemaakt. Andere topic kan in principe dicht.
Is er misschien een goede oplossing om een XML document als hieronder te parsen?
Ik moet alle waardes eruit hebben. Om dit d.m.v. instr te doen lijkt me geen oplossing. Heb het hele internet afgezocht, maar niets kunnen vinden hoe je alle waardes eruit krijgt.
Ik wil dus alle waardes in variabelen krijgen, zoiets dus
orderCode = TEST-ORDER-1
paymentMethod = VISA-SSL
Dit om ze zo in een database te kunnen stoppen.
Een waarde als paymentMethod krijg ik er al wel uit, maar bij amout (bestaande uit currencycode e.d.) gaat het mis.
Is er misschien een goede oplossing om een XML document als hieronder te parsen?
Ik moet alle waardes eruit hebben. Om dit d.m.v. instr te doen lijkt me geen oplossing. Heb het hele internet afgezocht, maar niets kunnen vinden hoe je alle waardes eruit krijgt.
Ik wil dus alle waardes in variabelen krijgen, zoiets dus
orderCode = TEST-ORDER-1
paymentMethod = VISA-SSL
Dit om ze zo in een database te kunnen stoppen.
Een waarde als paymentMethod krijg ik er al wel uit, maar bij amout (bestaande uit currencycode e.d.) gaat het mis.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <?xml version="1.0"?>
<!DOCTYPE paymentService PUBLIC "-//Bibit//DTD Bibit PaymentService v1//EN" "http://dtd.bibit.com/paymentService_v1.dtd">
<paymentService version="1.4" merchantCode="DEMO">
<notify>
<orderStatusEvent orderCode="TEST-ORDER-1">
<payment>
<paymentMethod>VISA-SSL</paymentMethod>
<amount currencyCode="EUR" debitCreditIndicator="credit" exponent="2" value="2600"/>
<lastEvent>AUTHORISED</lastEvent>
<balance accountType="IN_PROCESS_AUTHORISED">
<amount currencyCode="EUR" debitCreditIndicator="credit" exponent="2" value="2600"/>
</balance>
</payment>
<journal journalType="AUTHORISED">
<bookingDate>
<date dayOfMonth="30" month="10" year="2002"/>
</bookingDate>
</journal>
</orderStatusEvent>
</notify>
</paymentService> |