Ik heb sinds een week m'n systeem geupgrade van een P4 2.4 ghz (werkte perfect) naar een MSI K8N Neo2 met AMD 64 3000+.
Het geheugen wat op het oude mb draaide (2 keer 512 mb 266 dual geheugen) heb ik overgezet.
Dit geheugen heeft nooit problemen opgeleverd in het oude systeem.
Nu heb ik binnen een week nog nooit zoveel blauwe schermen gezien! Ik heb het 1 keer voor elkaar gekregen om windows te installeren. Daarna ging het na een tijdje met het booten verkeerd en moest ik windows opnieuw installeren.
Dit wil niet meer lukken, bsod's als irql_less_or_equal. Dus toen heb ik alle overbodige pci kaarten eruit gehaald, maar andere bsod's blijven komen.
Of de installatie wil zelfs niet opstarten (kan ntknrlms.exe niet vinden).
Wat denken jullie? Geheugen niet geschikt voor dit mb of mb zelf stuk?
Het geheugen wat op het oude mb draaide (2 keer 512 mb 266 dual geheugen) heb ik overgezet.
Dit geheugen heeft nooit problemen opgeleverd in het oude systeem.
Nu heb ik binnen een week nog nooit zoveel blauwe schermen gezien! Ik heb het 1 keer voor elkaar gekregen om windows te installeren. Daarna ging het na een tijdje met het booten verkeerd en moest ik windows opnieuw installeren.
Dit wil niet meer lukken, bsod's als irql_less_or_equal. Dus toen heb ik alle overbodige pci kaarten eruit gehaald, maar andere bsod's blijven komen.
Of de installatie wil zelfs niet opstarten (kan ntknrlms.exe niet vinden).
Wat denken jullie? Geheugen niet geschikt voor dit mb of mb zelf stuk?