Toon posts:

xfx 6800GT fout melding (CS)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een klein probleempje,het volgende

Als ik counter strike speel (dat speel ik alleen maar) krijg ik af en toe deze melding.
de instructie op0x24187f95 verwijst naar geheugen op 0x00bb9470 de lees of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt.
dan sluit ik af en dan kan ik gewoon verder in windows

mijn moederbord is een msi k8n neo 2 platinum bios 1.4
2x 512 xxl corsair dual channel
athlon 3500
vga xfx 6800gt vga driver 66.93 whql
voeding tagan 480
win xp sp 2
swap file staat uit
3 d mark 2005 geen probleem en ik heb niks overklokt
Ik had de AGP aperture size op 128 staan ik heb het nu op 256 gezet.(zit het hier in?)
Ook heb ik met memtest 86 mijn intern geheugen getest 0 fouten (standaard test)
mijn temps van de vga zijn idle 52 en stress 70
Hiervoor had ik 9800xt (ati) alle driver rotzooi heb ik goed verwijderd met de hand en driver cleaner gebruikt.
ik heb wel gezocht maar niks gevonden

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-07 21:22
Hier hebben aardig wat mensen last van. Het zou o.a. komen door wat corrupte Steam bestanden o.i.d. Is een site op steampowered.com om dat voor je te checken (heb link er even niet bij). Dat hielp bij mij (tot Steam er weer over dacht te updaten...). Toen alles van HL2 verwijdert (registry met de hand verder opgeschoond) en een herinstall gedaan. Sindsdien tijden niet meer gehad tot voor kort. Kzie het nu heeeel sporadisch weer :(. Maar ik verdenk Alt-Tab er dit keer van :P

Verwijderd

komt nie door corrupte bestanden. ik had het ook met mijn x800 xt. die had ik upgraded van me 9700 pro zonder reintstall. nu na clean install nergens last van.
doe je cache files backuppen en dan steam opnieuw installeren. steam onthoud in ze config de laaste video kaart die je gebruikte. dus als je hebt upgraded van kaart met zelfde os kan dit je probleem oplossen
memtest vind niets van hij failed op je video geheugen. en niet op je system ram.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 09:43 ]

• -Sir_Killalot-
Ja oke, nieuwe kaart zonder oud weg te halen kan sowieso tot problemen leiden, maar het komt ook voor met configuraties die geheel schoon waren (aka reinstall), waaronder mijzelf. Dat opschonen of wat dat steam ding dan ook deed hielp wel.
Maar je hebt gelijk; een ECHT schone config....is altijd het beste

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 09:42:
komt nie door corrupte bestanden. ik had het ook met mijn x800 xt. die had ik upgraded van me 9700 pro zonder reintstall. nu na clean install nergens last van.
doe je cache files backuppen en dan steam opnieuw installeren. steam onthoud in ze config de laaste video kaart die je gebruikte. dus als je hebt upgraded van kaart met zelfde os kan dit je probleem oplossen
memtest vind niets van hij failed op je video geheugen. en niet op je system ram.
hoe werkt dat met die casch bestanden en wat zijn dat????

• -Sir_Killalot-
cache
Net als browsers doen (CPUs, HDs en nog meer), dingen onthouden die ze langs zien komen voort geval het nog een keer nodig is (Temporary Internet FIles bv. = cache).
Maar als je niks boeiends hebt staan in Steam (zoals fav. servers), gewoon wegpleuren.

Verwijderd

Topicstarter
ok duidelijk bedankt
Pagina: 1