Ik heb de mogelijkheid om tweedehands een ViewSonic VX2000 aan te kopen tegen de prijs van 420 euro. Dit leek me eerst te mooi om waar te zijn, waarin ik gedeeltelijk gelijk had. De monitor werkt perfect, geen dode pixels en zo, maar de power adaptor ontbreekt...
Nu ga ik binnenkort eens een belletje geven aan Viewsonic, maar sinds het weekend is, ga ik daar nu niet teveel horen denk ik.
Zouden ze die power adaptor wel willen verkopen aan mij?
Kan iemand die dit scherm heeft eens aan afbeelding tonen van die adaptor en van de aansluiting op dat scherm? Enige specificaties? Zou het mogelijk zijn om daar een standaard adapter op aan te sluiten of gebruiken ze een speciale aansluiting?
Mensen met ervaringen met deze monitor: u bent hier ook welkom!
Denken jullie dat dit een goede koop is? Speciale zaken waar ik op moet letten als ik ga kijken?
Ik heb al gezocht op GoT naar dit scherm en kwam een aantal mensen tegen die dit scherm hebben, al was het wel al van een tijdje geleden. Bij deze nodig ik ze uit om hier een uitgebreide review te komen plaatsen
Vooral opmerking betreffende ghosting en trage reactietijd wil ik lezen.
Voor wie meer wil weten: http://www.viewsonic.com/...ddisplays/xseries/vx2000/

Thanks!
Nu ga ik binnenkort eens een belletje geven aan Viewsonic, maar sinds het weekend is, ga ik daar nu niet teveel horen denk ik.
Zouden ze die power adaptor wel willen verkopen aan mij?
Kan iemand die dit scherm heeft eens aan afbeelding tonen van die adaptor en van de aansluiting op dat scherm? Enige specificaties? Zou het mogelijk zijn om daar een standaard adapter op aan te sluiten of gebruiken ze een speciale aansluiting?
Mensen met ervaringen met deze monitor: u bent hier ook welkom!
Denken jullie dat dit een goede koop is? Speciale zaken waar ik op moet letten als ik ga kijken?
Ik heb al gezocht op GoT naar dit scherm en kwam een aantal mensen tegen die dit scherm hebben, al was het wel al van een tijdje geleden. Bij deze nodig ik ze uit om hier een uitgebreide review te komen plaatsen
Voor wie meer wil weten: http://www.viewsonic.com/...ddisplays/xseries/vx2000/

Thanks!