Toon posts:

nu een set halen of door sparen voor...

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben erg opzoek naar een goede pc, wil um zelf gaan bouwen.

Ik kan nu een combinatie aanschaffen :

AMD 64 2800+ "754" BOXED
K8M NEO-V ATHLON 64 DDR
SATA 160 GIG (maxtor)
512mb DDR 400MHZ (kinston)
Ati Radeon 9600xt

+/- € 500,-

of toch ff door sparen en over 2 a' 3 maanden dit halen:

AMD 64 3000+ en de cooler master hyper 48
ASUS A8N-SLI "939"
SATA 160 gig (maxtor)
Ati Radeon RX600XT vtd 128mb (pci-express)
1024mb DDR 400mhz

+/- € 1000,-
nu zul je denken wat een belachelijke gedachte, natuulijk het 2e systeem!

Maar ik wil liever zo min mogelijk geld uitgeven tenzij het echt zo ontzettend veel verschil is tussen de systemen
En is het 1ste systeem eigenlijk al een heel leuk instap systeem?!!??
Heb vele sites afgezocht naar de verschillen (ook deze) en hoor dan ook graag of er betere combinaties zijn voor de zelfde prijsklasse

Bedankt!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 01:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
p.s mochten er mensen zijn die versteld van de prijzen omdat ze ze elders voor meer hebben gezien...

http://www.gistron.com

&

http://www.mycom.nl

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 01:51 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31

PD2JK

ouwe meuk is leuk

De tweede optie. :)

Puur omdat je dan meer upgrade mogelijkheden hebt. Socket 754 gaat er uit, snellere cpu's worden niet meer gemaakt voor deze socket. Dit geldt ook voor AGP en PCI-e. AGP gaat er uit.

Misschien totaal 512MB RAM nemen en het geld wat je dan bespaard een 6600GT kopen, zodat je pakweg 1 jaar later kunt upgraden naar totaal 1GB RAM en 6600GT SLI? :)

Ik heb het al vaker gezegd in dit soort topics; je moet zélf de knoop doorhakken.

Succes. :)

Neem ook een goede voeding, zie dit topic: Welke voeding heb ik nodig? Deel 9

[ Voor 14% gewijzigd door PD2JK op 22-01-2005 02:03 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden waar je je accoord EN bekend mee verklaard hebt. Zo te zien ben je daar te snel doorheengeklikt want zoals je hier post is nou niet bepaald de bedoeling:

- je stelt een vraag over complete systemen. Daar is het subforum 'Complete Systemen en Laptops' voor, maar je stelt de vraag in 'Processors, Moederborden en Geheugens'
- het is niet de bedoeling je topic binnen 24u omhoog te schoppen. Heb je iets nieuws toe te voegen? Gebruik te edit knop.
- GoT is er voor de vragen waar je zels niet uit komt. Ik lees niets terug over pogingen die je gedaan hebt om je vraag zelf te beantwoorden, bijvoorbeeld door reviews op te zoeken.
- de vraag 'doorsparen of nu kopen' is je reinste koffiedikkijkerij, in het verleden behaalde resultaten bieden totaal geen garantie voor de toekomst. Koop gewoon nu wat je kunt betalen EN nodig hebt.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.