ifeel muis of optical ??

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Hallo, na ff de search gezocht te hebben vraag ik me nu af of er meer mensen zijn dan de vorrige topics, die een antwoord weten,:

Mijn huidige muis is overleden :( dus tijd voor een niewe optical muis!, ja welke de ifeel of de "gewone" wie kan hier iets ZINNIG op zeggen, want voor de prijs interesser ik me niet, wat is nu die 20 piek meer??....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

de ifeel is wat zwaarder, dat hele ifeel gebeuren schijnt errug snel te irriteren. T'is wat je zelf het fijnste vind.

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
dat zwaardere is fijn (zwaardere muizen muizen gewoon lekkerder)

en dat iFeel kun je uitzetten
dus als prijs je niet boeit, dan wist ik het wel

en wie weet wordt het nog ooit wat (dat iFeel he)
:)

Verwijderd

wtf is dat ifeel nou eigenlijk?? ik begrijp het maar niet..... :(

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
ifeel is dat ie beetje vibreerd over een knopje enzo

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Ifeel is heel irritant weet ik; ik heb zelf de optical maar die muist net zo lekker volgens mij.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
ifeel kan alleen op usb. de gewone kan ook op de ps/2 poort. vooral handig voor mensen met een gare via usb sjipset (zoals ik :( )

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik ken ook iemand met de IFeel.... die zegt dat het de eerste 2 dagen leuk is... daarna alleen maar irritant en dus zonde van het geld.....
Pagina: 1