Als de PCB's hetzelfde zijn heb je al meer kans, maar dat is in dit geval niet zo.
Je moet rekening houden dat een 5700LE veel trager geheugen heeft en lang niet zo goed te oc'en is.
Je kunt beter een alternatief zoeken. Daarmee doel ik op géén GeForce FX*. Kies dan een vergelijkbare ATi Radeon 9600 Pro (of iets dergelijks).
Wat je ook zou kunnen overwegen is direct doorgaan naar een snellere kaart. Kost ff iets meer maar je hebt er langer plezier van

.
[edit]
*Waarom geen GeForce FX 
De GeForce FX is een vrij slechte kaart.
De 2D beeldkwaliteit is prima.
Dan komt 3D. Alle spellen die op DirectX 8 gebasseerd zijn draaien er nog redelijk op. DirectX 9 is een ramp.
Veel spellen (o.a. Half Life 2) draaien op een GeForce FX niet op DirectX 9 maar DirectX 8 omdat DirectX 9 simpelweg te traag is op een GeForce FX. Met sommige spellen/applicaties gebeurd dit echter niet en heb je ontzettend veel performance verlies.
Dit is ook de reden waarom een GeForce 4 Ti hogere framerates haalt dan een GeForce FX. Ik neem bv. NFSU : II.
Alles op high en de GeForce 4 trekt een GeForce FX 5600 (vergelijkbare kaarten) er zo uit. Zet je op de GeForce FX 5600 de pixel shader 2.0 functies uit dan loopt het ongv. gelijk. De Pixel Shader 2.0 techniek is onderdeel van DirectX 9.
ATi Radeon 9500 of hoger kaarten draaien wél DirectX 9 met Half Life 2. NFSU:II op high detail zal er veel beter draaien. (en mooier uitzien omdat er mooiere effecten zijn).
De GeForce 6 series hebben geen slechte performance met DirectX 9. Deze kaarten zijn gewoon goed en hebben zover ik weet geen mankementen.
[
Voor 57% gewijzigd door
Thandor op 22-01-2005 00:53
]