[SWF/PHP] SWF genereert onbekende output

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:35
Tweakers,

Ik zit met het volgende probleem waarvoor ik naar één van meerdere mogelijke oplossingen op zoek ben. Ik heb een SWF'je, en die verstuurt (waarschijnlijk continu) voor mij onbekende data naar blaat.php.

Ik wil deze data in blaat.php kunnen opvangen (en eventueel naar een text-file weg laten schrijven), zodat ik weet wat er als output komt bij welke actie.

Ik dacht zelf aan het echoën van de $_POST en $_GET-variablen, maar ben even kwijt hoe dit in z'n werk ging. Iemand assistentie hiermee, indien ik dit zou kunnen gebruiken?

Verder kreeg ik als tip van een vriend van mij om Ethreal te gebruiken om álle connecties die mijn computer maakt af te vangen, maar hij detecteert op geen van de netwerkkaarten ook maar enige uitgaande connectie.

Omdat de PHP-manier mij het makkelijkste lijkt, ben ik op zoek naar hulp voor die manier. Mochten jullie Ethreal alsnog aanraden, dán graag iets extra hulp daarmee.

Bedankt voor eventuele hulp,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Eeeehh.. het afdrukken en gebruik van variabelen ga je echt wel terugvinden in de PHP documentatie (hint: print array).

Overigens, wat is dat voor SWF'je en waarom wil je de datab hebben als het toch onbekende data is?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:35
Creepy schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 00:07:
Eeeehh.. het afdrukken en gebruik van variabelen ga je echt wel terugvinden in de PHP documentatie (hint: print array).

Overigens, wat is dat voor SWF'je en waarom wil je de datab hebben als het toch onbekende data is?
Het is een spelletje, dat je score naar betreffende PHP-file gaat wegschrijven. Ik wil de score op kunnen vangen, maar weet niet met welke variabel 'ie terugkomt, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwreG
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-10-2024

niwreG

^heeft dat geschreven->

print_r( $_GET ); of print_r( $_POST ); ;) hf

^^eventueele typfouten zijn als vermaak bedoeld