Ik ben sinds kort overgestapt van gentoo naar debian, en ik wou mn nvidia drivers maar eens aan de praat krijgen. Op mijn laptop is me dit perfect gelukt, maar op mijn desktop heb ik een probleem, namelijk dat ik de nvidia-kernel-sources niet kan downloaden.
Deze staan ook niet bij "apt-cache seach nvidia" nvidia-kernel-common staat er echter wel, dus mijn conclusie is dan dat ie de contrib tree wel neemt en de non-free niet.
Moet ik hiervoor nog een speciale stap uitvoeren, voordat ie non-free packages toestaat? (Ik weet niet meer exact wat ik op mn laptop allemaal gedaan had).
Dit is mijn sources.lst:
Hmm, hij pakt non-free toch wel, ik kan non-free paketten zien in aptitude iig. Maar waarom ziet ie die nvidia-kernel-source nu niet, en op mijn laptop wel
.
Deze staan ook niet bij "apt-cache seach nvidia" nvidia-kernel-common staat er echter wel, dus mijn conclusie is dan dat ie de contrib tree wel neemt en de non-free niet.
Moet ik hiervoor nog een speciale stap uitvoeren, voordat ie non-free packages toestaat? (Ik weet niet meer exact wat ik op mn laptop allemaal gedaan had).
Dit is mijn sources.lst:
code:
1
2
3
4
5
6
| #deb file:///cdrom/ sarge main deb ftp://ftp.nl.debian.org/debian/ testing main contrib non-free deb-src ftp://ftp.nl.debian.org/debian/ testing main contrib non-free deb http://security.debian.org/ testing/updates main contrib non-free |
Hmm, hij pakt non-free toch wel, ik kan non-free paketten zien in aptitude iig. Maar waarom ziet ie die nvidia-kernel-source nu niet, en op mijn laptop wel
[ Voor 10% gewijzigd door Kluus op 21-01-2005 23:58 ]