Toon posts:

[C++]beginnersvraaggie

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ey, ik heb nu een paar boeken gehaald over c++ en flink at gelezen. Dus ik d8 ik ga wat proberen. Ik heb nu Borland C++ Builder geinstalleerd en wil een simpel proggie maken zoals bijv.

include <iostrame.h>

public void main(){
cout << "hey";
}

maar dan begint ie vaag te doen, als eerste weet ik niet wat ik moet kiezen. New --> ja wat en dan zegt ie dat ie de libraries niet kna vinden enzo. duss wie heeft er tips voor iemand die simpele commandline proggies wil makne in die builder

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

neem de code om te beginnen eens juist over uit je boek :P
iostrame :P

en volgens mij heeft Borland C++ Builder bij File->New wel een mogelijkheid tot een standaard console applicatie, begin daar eens mee :)

[ Voor 50% gewijzigd door Erkens op 21-01-2005 23:39 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ik denk dat je iets specifieker moet zijn dan 'vaag doen' zo kunnen we natuurlijk niet echt helpen.
trouwens zijn er op internet echt complete guides en voorbeelden te vinden hoe je kan beginnen met c++
zoek eens naar 'c++ tuturial' of iets in die geest

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

P&W FAQ - de "quickstart"
Voor dit soort vragen is GoT niet echt bedoeld, we zijn nog altijd een forum voor de gevorderde computergebruiker (vandaar gathering of tweakers). Je komt al een heel eind door gewoon even de handleiding (druk F1) te lezen.

Daarnaast zou het ook helpen als je gewoon algemeen beschaafd Nederlands sprak, er lopen hier serieuze en professionele mensen rond, jij wilt dat die mensen in je topic kijken, en dus is het voor jezelf een goede zaak om die goed te presenteren :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.