Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag over voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een super silend voeding gekocht maar de fan van deze voeding zit aan de binne kant van mijn pc , nu zou ik willen vraagen of dat deze naar beneden hoort te blazen of naar boven ... of dat het niks uit maakt hij blaast nu naar boven maar daar zit maar zo een 5 cm ruimte , maakt dit iets uit of kan dat geen kwaad>?

Afbeeldingslocatie: http://www.materiel.be/images/biblio/alimentations/000000000471.jpg

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Hij hoort aan de onderkant van de voeding lucht aan te zuigen en dan aan de achterkant uit te blazen... Zodat hij de warme lucht in de Kast, Uit de Kast blaast!!!

Volgens mij heb je hem dus opstekop... Lijkt me wel dat dit duidelijk inde handleiding moet staan!!!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Moet die fan niet naar onder zitten zodat ie lucht van je processor trekt? Anders is het aan te raden om een gat bovenin je kast te maken

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:28

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
hij moet naar beneden wijzen hoor, je hebt hem dus op zn kop :)

Gallery V&A

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Kunnen die dingen al andersom dan?

De gaatjes zitten toch niet voor niets niet overal netjes in de hoek, of heb je 'm gewoon met minder schroefjes vastgezet?

• Wouzziej
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-11 10:35
ik sluit me aan bij de rest....je hebt hem op zn hoofdje gemonteerd....hoe flik je da? :?
tegenwoordig kunnen die dingen er tog maar op 1 manier in?

2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | 2025 Ford Kuga ST-line X

• Xer0X
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-11 07:09

Xer0X

Gotha know??

Bij mijn kast kan ik de backplate anders omdraaien in de gewenste richting.
Mischien heeft TS dat ook wel. ik vindt het in elk geval niet zo vreemd dat het mogenlijk is om hem op de kop te monteren.
Al zegt gezond verstand mij dat de fan natuurlijk naar onder moet.

Dus sluit ik me bij de rest hier aan.

Edit: typo

[ Voor 4% gewijzigd door Xer0X op 21-01-2005 23:42 ]

• Corpse2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-01-2023
ik heb ook al kasten gezien waar ze er ondersteboven in moeten.

Wel niet echt handig als er dan zo'n fan in die voeding zit die dan netjes tegen de bovenkant van de kast komt 8)7

keep trying...

Verwijderd

Wouter!! schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:37:
ik sluit me aan bij de rest....je hebt hem op zn hoofdje gemonteerd....hoe flik je da? :?
tegenwoordig kunnen die dingen er tog maar op 1 manier in?
Avec un Dremel wel >:)

@ ts RTFM? :9

Verwijderd

Topicstarter
thanks ik heb hem al omgedraaid aleen ging hij er zo wel moeilijker in. ;)
Pagina: 1