Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• willem7q
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een externe 1.8" harde schijf.
Mijn eisen zijn:
-klein, liefst ook licht
-ingebouwde usb aansluiting
-stroom via usb aansluiting
-niet te duur
-20GB moet volstaan

Deze ben ik al tegengekomen:Ik denk dat ze allemaal dezelfde Toshiba harde schijf gebruiken, behalve de Apricorn, die heeft een andere, met een average seek time van 12 i.p.v. 15 ms, maar dat zal het vershil niet maken zeker? Voor de snelheid moet je zo'n ding toch niet kopen. Hoewel ze wel sneller zijn dan de meeste usb2.0 flash sticks.

Ik vind geen enkele in pricewatch, toch niet in "Backup drives & Removable storage" of "Harde schijven".

Opm.: Dit staat in "OM FAQ / Beleid": "Als het meer gadget- dan PC-gerelateerd is, dan kun je het beter in GT posten". Dus post ik het maar hier.

[ Voor 6% gewijzigd door willem7q op 22-01-2005 19:14 ]

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:44
Ik vind die Apricorn wel erg handig en nog niet te lelijk ook, en hij is niet de duurste.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Verwijderd

Wij hebben op de zaak enkele Freecom gevallen zoals op het plaatje staan. Freecom is wellicht iets duurder in de aanschaf, maar daar staat ook een goede garantie tegenover.

Bij ons was een schijf gecrashed, en ondanks dat er wat kleine putjes in de behuizing zaten (wordt in hetzelfde vak als de laptop gestopt) hebben ze zonder vragen te stellen binnen een week een volledig nieuwe gestuurd. (Los opgestuurd, compleet nieuwe in originele verpakking terug)

Ze staan overigens gewoon in de pricewatch.

Freecom:
pricewatch: Freecom FHD-XS, 20GB (4200rpm, USB 2.0, 2MB)
pricewatch: Freecom FHD-XS, 40GB (4200rpm, USB 2.0, 2MB)

Archos:
pricewatch: Archos Arcdisk, 40GB (4200rpm, USB 2.0)

ofwel, kijk eens hier: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/334

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 17:48 ]

• willem7q
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Freecom 20GB is besteld...