[soundblaster] line-in niet te horen als mic opgenomen wordt

Pagina: 1
Acties:

• SkyKnife
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11-2025
Het probleem is:
Ik kijk TV via een tv kaart, waar het geluid via de line in binnen komt, en tegelijkertijd chat ik met vrienden en daarvoor heb ik natuurlijk recording op mic ingang staan.

Ik hoor dus met elke creative kaart die ik heb getest alleen 1 ingang, namelijk de ingang die geselecteerd is voor opname.

Met mijn Vortex 2 kaartje kon ik altijd alle ingangen te gelijk horen en kiezen welke ik opnam...

kan dit ook met mijn Audigy LS ?

• SkyKnife
mmm... kick

iemand moet toch iig weten of het uberhaupt kan?

• SkyKnife
ik zit echt met dit probleem,....

ik ben line in aan het luisteren, en wil mic-in laten recorden voor ventrilo (voice chat).

altijd maar Record Control open hebben om het vinkje 'selected' van line-in op mic-in te zetten, wat te zeggen, en dan weer het vinkje terug te zetten. :/

is die 70 euro sb audigy zo slecht dat het echt niet anders kan?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Als het met de Creative drivers niet kan, ga voor de driver van KX project (google)
Vrijwel zeker dat het daarmee wel te fixen is, gewoon tegelijk mic en line recorden that is :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ik weet niet direct hoe het signaalpad van de audigy eruit ziet, maar de kans is inderdaad behoorlijk groot dat je maar van 1 bron tegelijk kunt opnemen hoor.
Probeer anders ergens een goedkoop 2de geluidskaartje te vinden?

• SkyKnife
DieterVDW schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:01:
Ik weet niet direct hoe het signaalpad van de audigy eruit ziet, maar de kans is inderdaad behoorlijk groot dat je maar van 1 bron tegelijk kunt opnemen hoor.
ik wil mijn line-in horen, terwijl ik mic-in opneem. dus niet beide opnemen... (verhelder mode)

Ik heb gezien dat die 3rd party driver iig alles instelbaar is, vraag me alleen af naar preformance en compatibility... ik vind het wel belaggelijk dat creative nog steeds dit soort dingen niet makelijk gemaakt heeft... ik vind het echt zo vaag, die 6 jaar oude soundcard van mij die ik dus laatst vervangen heb kon het al wel, en volgens mij mijn awe32 ook.... had verwacht dat de Audigy het ook zou kunnen :/
Pagina: 1