Toon posts:

problemen met geforce 2 mx

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi medetweakers

ik zit hier ff met een probleem ik heb sinds gister een nieuw sys gekocht msi kt7 pro 2a tb 900 196 mb mem 30 gb maxtor hd en geforce 2mx
maar nu heb ik problemen met de geforce, op 2d gebied loopt alles als een treintje maar zodra ik een spel wil doen bijv testdrive 5 (zat er toevallig bij) dan loopt alles in de soep, bij td 5 word wel de achtergrond en de horizon gerenderd, maar van de auto alleen de wielen waarna ik met alleen de wielen kan racen maar na 10 sec hangt het sys zich dan volledig op waarna de enige uitweg de reset knop is..
ik heb nog andere spellen geprobeerd, nfs 3 zag er goed uit, kon alleen geen hogere res dan 800x600 aan maar ook hier hing het sys zich na 10 sec volledig op.
fifa2001 hetzelfde probleem ook na 10 sec
heeft iemand enig idee waar het aan licht ?
ik heb windows millenium trouwens
ik denk een driver probleem, maar zijn er mensen die weten wat ik moet doen ??

Verwijderd

Topicstarter
hallo ? iemand weet het toch wel ?

Verwijderd

Heb hetzelfde probleem gehad (half nog steeds).
Bij mij lag/ligt het voornamelijk aan de agp en het te warm worden van de videokaart.
Het moederbord kan niet goed overweg met mijn kaart. Wanneer ik em met moeite op agp 1x zet loopt het allemaal al een stuk beter en langer. Bovendien heb ik een coolertje op mijn proc van de videokaart gezet wat het grootste probleem al weg heeft gehaald.
Ik kan nu fifa2001 en nfs5 zonder problemen spelen zonder dat ze binnnen enkele sec vastlopen :)
Alleen SOF loopt nog geregeld vast. En wat ik daar aan kan doen weet ik nog niet. :(

Misschien kun je dus een van die dingen proberen.
succes

Verwijderd

Welke Geforce mx heb je trouwens??
(Ik heb de hercules prophet II mx ddv.)

Verwijderd

Xian1 heeft een Powercolor Geforce 2MX. Deze lijkt verdomde veel op de Asus V7100 en is gebouwd volgens het NVIDIA reference model...

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

uuh
heb je de det drivers al van www.nvidia.com gedownload?
het zijn de 6.32 drivers
het zijn wel niet de nieuwste drivers maar ze werken met mijn geforce 2 mx (hercules)
het beste
uuh
heb je ookal de nieuwste via 4in1 drivers?
misschien helpt dat

suc6

frenkpie

Verwijderd

Die GF2 MX is gewoon klote , kheb ze onmiddelijk terug gedaan . Kga maandag voor 7800 frankjes mijn Geforce 2 GTS DDR 32MB van Hercules halen .

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:58

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 06 januari 2001 18:37 schreef real_raichu70 het volgende:
Die GF2 MX is gewoon klote , kheb ze onmiddelijk terug gedaan . Kga maandag voor 7800 frankjes mijn Geforce 2 GTS DDR 32MB van Hercules halen .
Dit is echt slap gelul. Dat jij nou toevallig slechte ervaringen hebt (waarvan het niet eens zeker is dat het aan die kaart lag), wil niet zeggen dat een MX klote is. Ik heb zelf een Asus V7700TV gehad, en dat was een perfecte kaart voor het geld.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

V7700 is een Geforce 2 GTS hoor, ik neem aan dat je een V7100 TV had?

Verwijderd

Enkele slechte ervaringen ? Kheb die kaart in 3 systemen gefoekt (alle 3 totaal verschillend) en op geneen marcheerde die met de NVudea drivers . Met de standard ging het ook niet al te vlot . Gewoon mijden

Verwijderd

Hebben jullie het nu over die Asus V7100 of over die Powercolor Geforce 2MX :?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:58

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 06 januari 2001 19:47 schreef HaTeWaY het volgende:
V7700 is een Geforce 2 GTS hoor, ik neem aan dat je een V7100 TV had?
Ik had inderdaad een V7100 TV ja. Ik heb 'm omgeruild omdat ik het bij nader inzien toch wel zonde vond om een MX in m'n systeem te zetten, maar verder is die V7100 (en de MX in het algemeen) een prima ding.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1