Toon posts:

Internetten en modem verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een heel raar probleem met de laptop van een vriendin.
Ik maak met een modem verbinding met internet. Dat gaat prima. De eerste 2 sites gaan ook prima en dan geeft ie geen sites meer weer. Hij zegt dan "kan zoekpagina niet openen".
Ik heb een nieuwe verbinding gemaakt en dat helpt niet. Ook opnieuw inbellen helpt niet.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? :?
Ik heb verder fixXp gebruikt.
Hiervoor heb ik alle adaware en virussen verwijderd (veeeeel :( )
Verbinding geeft aan 52kBps, dus dat zit goed.
Het is in Internet Explorer en in Firefox.

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Klinkt als dat er nog meer virusen/ troep aanwezig is.
Kijk hier eens in Beveiliging & Virusen voor meer info

www.hijackthis.de run dit programma eens van deze site en post de log op de genoemde site eens en www.hitmanpro.nl om eventuele troep verder te verwijderen

Grutte Pier fansels

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:26

breinonline

Are you afraid to be known?

Misschien een overbodige vraag, maar is het modem netjes geinstalleerd? De juiste drivers zijn gebruikt, het is niet als standaardmodem geinstalleerd?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Hijack this al gerund en verschillende dingen verwijderd. Daarna was de log schoon.
Ik kan het nog eens doen.
Hitmanpro heeft ook al gedraaid.
En het modem geeft aan het goed te doen, het lijkt mij meer een softwarematig probleem..

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 15:39

CNS

Als je veel adware en virussen hebt moeten verwijderen zou ik maar eens overwegen om aan een nieuwe install te beginnen. Vooral als je veel virussen hebt moeten verwijderen, deze tasten meer aan dan hitman pro ed kan verwijderen.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
En installeer daarna meteen de MS AntiSpyware Beta, dan kan je t/m 31 juli vooruit met enigszins bescherming tegen spyware.

We are shaping the future

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:26

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ik had dat laatst ook, toen had ik een online virusscan van housecall laten draaien en die vond 3 wormen.... :|
Mijn eigen virusscanner wou niet meer installeren...
Pagina: 1