Specificaties:
Wanadoo ADSL Direct 512/256
Livebox Sagem F@st 3202
Azureus 2.2.0.2
Windows XP, SP2
Probleem:
Ik blijf maar die gele smileys houden bij het downloaden en kom maar niet boven de 12 Kb/s uit.
Bij de configuration wizard wordt, na het testen, ook aangegeven dat er een NAT error is.
Allerlei topics gelezen (nergens wordt er overigens gesproken over de livebox) maar niets helpt.
Mijn ip-adres is: XX.XX.XXX.XXX, deze verwijs ik momenteel door naar 192.168.2.1.
Van poort: 6881 naar 6881.
UPnP optie in Azureus ook uitgezet maar dat helpt ook niet.
Firewall van windows uit helpt ook niet.
Ik heb overal al gekeken en allerlei forumtips geprobeerd maar niks werkt, zou dit komen door de Wanadoo Livebox -> die komt namelijk nergens voor........
NAT error blijft terugkomen.
Oplossing?
Ik ben geen pro, dus graag een simpel antwoord.
Duizend maal dank als je me kunt helpen!
Wanadoo ADSL Direct 512/256
Livebox Sagem F@st 3202
Azureus 2.2.0.2
Windows XP, SP2
Probleem:
Ik blijf maar die gele smileys houden bij het downloaden en kom maar niet boven de 12 Kb/s uit.
Bij de configuration wizard wordt, na het testen, ook aangegeven dat er een NAT error is.
Allerlei topics gelezen (nergens wordt er overigens gesproken over de livebox) maar niets helpt.
Mijn ip-adres is: XX.XX.XXX.XXX, deze verwijs ik momenteel door naar 192.168.2.1.
Van poort: 6881 naar 6881.
UPnP optie in Azureus ook uitgezet maar dat helpt ook niet.
Firewall van windows uit helpt ook niet.
Ik heb overal al gekeken en allerlei forumtips geprobeerd maar niks werkt, zou dit komen door de Wanadoo Livebox -> die komt namelijk nergens voor........
NAT error blijft terugkomen.
Oplossing?
Ik ben geen pro, dus graag een simpel antwoord.
Duizend maal dank als je me kunt helpen!