Hallo,
Ik zit met een groot probleem, althans, dat vind ik zelf.. Het zit namelijk zo: De laatste tijd kom ik vaak op sites die filmpjes aanbieden voor te downloaden. bijv flabber.nl
Als je dan een filmpje aanklikt dan wordt bij mij voorheen de externe WMP opgestart (dus niet die integrated in i.e.!!) en dan gaat ie al streamend afspelen, meestal lukt dit wel als het bestand kleiner dan 3 a 4 mb is...
Maar sinds een paar dagen krijg ik dus zo'n internet explorer venstertje van: openen, opslaan, enz.. Ook met firefox moet ik eerst het bestand HELEMAAL downloaden om hem vervolgens te kijken.. Ik wil dit dus weer streamend hebben, maar hoe?
Ik weet wel toen ik powerdvd geinstalleerd had, dat ie is opgehouden met streamen(pdvd ondersteund ook avi enz..) maarja..
Wat ik al geprobeerd heb:
1) powerdvd opties gekeken/veranderd, daarna verwijderd
2) wmp opties bekeken, daarna andere versie geinstalled
3) andere videoplaybacksoftware geinstalled(bsplayer, winamp, divxplayer)
4) opties van i.e. en firefox bekeken
5) andere site geprobeerd die ook streamend gaat afspelen, dacht dat het aan flabber lag..
6) met bestandstypes ligge klooien..
6) gesearched op GoT
dit alles mocht dus niet baten...
ik vraag nu dus om jullie hulp
op me andere pc doet ie het wel gewoon goed, dus het is een "mijnpcspecifiek" probleem
WMP versie 9.00.00.3250
verder nog iets?
alvast bedankt..
Ik zit met een groot probleem, althans, dat vind ik zelf.. Het zit namelijk zo: De laatste tijd kom ik vaak op sites die filmpjes aanbieden voor te downloaden. bijv flabber.nl
Als je dan een filmpje aanklikt dan wordt bij mij voorheen de externe WMP opgestart (dus niet die integrated in i.e.!!) en dan gaat ie al streamend afspelen, meestal lukt dit wel als het bestand kleiner dan 3 a 4 mb is...
Maar sinds een paar dagen krijg ik dus zo'n internet explorer venstertje van: openen, opslaan, enz.. Ook met firefox moet ik eerst het bestand HELEMAAL downloaden om hem vervolgens te kijken.. Ik wil dit dus weer streamend hebben, maar hoe?
Ik weet wel toen ik powerdvd geinstalleerd had, dat ie is opgehouden met streamen(pdvd ondersteund ook avi enz..) maarja..
Wat ik al geprobeerd heb:
1) powerdvd opties gekeken/veranderd, daarna verwijderd
2) wmp opties bekeken, daarna andere versie geinstalled
3) andere videoplaybacksoftware geinstalled(bsplayer, winamp, divxplayer)
4) opties van i.e. en firefox bekeken
5) andere site geprobeerd die ook streamend gaat afspelen, dacht dat het aan flabber lag..
6) met bestandstypes ligge klooien..
6) gesearched op GoT
dit alles mocht dus niet baten...
ik vraag nu dus om jullie hulp
op me andere pc doet ie het wel gewoon goed, dus het is een "mijnpcspecifiek" probleem
WMP versie 9.00.00.3250
verder nog iets?
alvast bedankt..
[ Voor 8% gewijzigd door enira op 21-01-2005 23:45 ]
Twitch: Phyloni1