Toon posts:

wie kan mij helpen met Race driver 2??

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst weet ik ZEER goed dat het niet mag om vragen te stellen over een illegaal spel maar ik wil hem eerst spelen voordat ik hem orgineel koop dus kunnen jullie best helpen dacht ik...

Het gaat om de crack, die vind ik rete kut om te snappen, want ik moet (volgens mij) eerst mijn cd-rom spelers (en branders) uitzetten in het bios, daarna het spel opstarten met die crack, dan op ''start game'' clicken en zoekt de beveiliging naar de cd en moet je je cd code invoeren, heel makkelijk (tot nu toe). Maar dan: Zegtie dat de code verkeerd is en niet overeen komt met de cd (is gemount met Daemon zoals het in de readme staat). op internet gekeken naar een cd code maar zijn allemaal de zelfde als ik al had, andere cracks geprobeert, ook dat werkt niet of kom ik bij hetzelfde terecht....

Is er niet een (NO-CD) crack die gewoon de beveiliging uitzet en het spel normaal opstart? Of weten jullie wat ik fout doe?

Please help me!! Kep me er al zoooow lang op verheugd, was een slome server.... ;( ;(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-12 21:44
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:30:
Allereerst weet ik ZEER goed dat het niet mag om vragen te stellen over een illegaal spel maar ik wil hem eerst spelen voordat ik hem orgineel koop dus kunnen jullie best helpen dacht ik...

Please help me!! Kep me er al zoooow lang op verheugd, was een slome server.... ;( ;(
http://www.gamershell.com/download_5459.shtml

Ofwel, zoals je zelf had kunnen bedenken, is een demo daarvoor gemaakt..
Vind je dat nix, dan hoef je het spel dus niet te kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Hoyden op 21-01-2005 18:35 ]

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 18:20

Ray

ik denk dat je hierna wel een slotje aan je broek heb maar goed. Dit is het meest kutte spel wat betreft het omzeilen van de beveiling. Tip koop hem maar gewoon want hem spelend krijgen is mogelijk maar extreem lastig

Verwijderd

Topicstarter
In die demo kan je alleen maar racen met de DTM, maar dat vind ik juist de ergste tak van racen...
Dus was dit geen optie...

Verwijderd

Topicstarter
De beveiliging is dus ''StarForce 3.3.35.02''. Maar is daar geen progje voor om te omzeilen?
Ik had wel gedownload met de naam : StarForce clean, is dit misschien iets dat ik kan gebruiken? :?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Het algemeen beleid
Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+ uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op Gathering of Tweakers zien.

* Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.
* MP3s/DivX'jes en dergelijke met copyrighted inhoud.
* CD-covers.
* Fotorapportages.
* (Ster) reclames.
* GSM-Flashers.
* Hulp bij bovenstaande zaken hoef je eveneens niet te verwachten.

Ongewenste zaken die hier niet genoemd worden zijn te allen tijden ter beoordeling van de crew en die beoordeling is bindend.
:)
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:45:
Ik weet dit al, heb ik toch in me startpost gezet? En ik heb er toch ook bij gezet dat ik hem wel wil kopen? En deze site gaat écht niet offline door een paar topics die over illegale spullen gaan of niet dan...
Als je het al weet, waarom open je dan alsnog een topic :? Het staat gewoon in de regels omdat als jij het mag, de rest het ook mag. Dan is het hek van de dam. En niemand kan controleren of jij dat spel ook wel echt gaat kopen. Voor hetzelfde geld helpen wij je lekker je illegale kopie draaiende te krijgen waarna je met je volgende download/crack hier weer komt om te vragen hoe het werkt :)

[ Voor 30% gewijzigd door AtleX op 21-01-2005 19:50 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dit al, heb ik toch in me startpost gezet? En ik heb er toch ook bij gezet dat ik hem wel wil kopen? En deze site gaat écht niet offline door een paar topics die over illegale spullen gaan of niet dan...

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:45: En deze site gaat écht niet offline door een paar topics die over illegale spullen gaan of niet dan...
Het probleem is, dat als iedereen denk zoals jij, er binnenkort 100 van deze topics zijn, en dan Tweakers.Net wel degelijk zijn deuren sluiten :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Choxo op 21-01-2005 19:51 ]

×××

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:30:
Je weet blijkbaar maar al te goed dat warez gerelateerde vragen niet toegelaten zijn op GoT. En de manier waarop je je probeert te verdedigen is gewoon waardeloos. Bij deze gaat het topic dan ook dicht, en je mag je ook aan een mailtje verwachten. En nee, daar zal niet instaan hoe je aan de juiste crack kunt komen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.