Ging laatst langs bij DES computers om FF de prijzen te vergelijken met mijn zelf bijelkaar geraapte PC via de buyerszone en een in elkaar geknutselde pc van hun. Ik FF die offerte doornemen, maar toen zag ik dat meneer erop had gezet: een Asus A8N-SLI Deluxe moederbord met daarop 512 Mb Kingston HyperX DDR2 675Mhz geheugen ? Maar dit bord en überhaupt AMD ondersteunen toch voorzover ik weet (nog) geen DDR2 geheugen ? Hij zei dat je op de A8N-SLI DDR én DDR2 geheugen kon doen, is dat zo ?
En hij had er ook een AMD Athlon 64 opgeprikt, toen ik vroeg hoeveel de FX-55 me zou gaan kosten bij hun, vertelde hij me dat ik dan een socket 940 moederbord moest nemen waar ook Opterons op werden gedraaid ? Ligt het aan mij of werd ik hier in de zeik genomen ? FX-55 kan toch gewoon op een NForce 4 moederbord met Socket 939 worden geprikt ?
Loop ik achter in de nwste ontwikkelingen ?
C-ya
En hij had er ook een AMD Athlon 64 opgeprikt, toen ik vroeg hoeveel de FX-55 me zou gaan kosten bij hun, vertelde hij me dat ik dan een socket 940 moederbord moest nemen waar ook Opterons op werden gedraaid ? Ligt het aan mij of werd ik hier in de zeik genomen ? FX-55 kan toch gewoon op een NForce 4 moederbord met Socket 939 worden geprikt ?
Loop ik achter in de nwste ontwikkelingen ?
C-ya