Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro
Verwijderd
Hm mijn NewCastle 3000+ @ 1.250V wordt ook maar zo'n 32 graden stressed. Wie weet blijven die Winchesters standaard zo koel
?
Maja, als BIOS en andere programmas het beide aangeven denk ik dat je sensor brak is
.
Maja, als BIOS en andere programmas het beide aangeven denk ik dat je sensor brak is
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 16:58 ]
Potverdikkies
Das dan wel erg koud
Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro
lijkt me onjuist.. dan zou jm dus wel passief kunnen koelen..
Deze advertentieplaats is te huur!
nou mijn Winchester 64 bits 3000+ die is idle ook ongeveer 27 graden en stresed 30 graden maxx en ik heb c&q niet eenz aan
ik heb er een Silencer 64 Ultra van artic cooling op zitten
http://www.arctic-cooling.com/cpu2.php?idx=30&disc=
en ik heb al een keertje gevoelt aan de cooler die is koud en ik heb via mijn coolermaster Musketeer via die senzor een keertje onderkedaan en die bleef ook rond de 30 gradin zitten duss klopt denk wel
http://www.arctic-cooling.com/cpu2.php?idx=30&disc=
en ik heb al een keertje gevoelt aan de cooler die is koud en ik heb via mijn coolermaster Musketeer via die senzor een keertje onderkedaan en die bleef ook rond de 30 gradin zitten duss klopt denk wel
Vake bei te bange
Bekendheid van asus plankjes. Als je ff zoekt hier op got kom je wat posts tegen over het meten van de temperatuur met andere dingetjes. Meestal kun je toch wel iets van +10 C erbij optellen.
telefoontoestel
De temperaturen worden vandaag de dag vaak berekend ipv gemeten. Vaak klopt de temp pas na een aantal BIOS updates.
nou met mijn pc heb ik de hoogste bios van dit moment en de temp bleven het zelfdewouterhelm schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 21:17:
De temperaturen worden vandaag de dag vaak berekend ipv gemeten. Vaak klopt de temp pas na een aantal BIOS updates.
Vake bei te bange
Die onboard temp metingen zijn altijd onbetrouwbaar geweest, tussen 30-40C zal wel dichter bij de werkelijke temps zitten.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Pagina: 1