Pagina: 1
Acties:

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
aangezien we nu nog maar minder dan 20M achterstaan op Anandtech lijkt het me wel een strak plan dat alle mensen die aan het sparen zijn eens gauw gaan flushen, we kunnen TA dan nog veel sneller inhalen! en na alle flushes in december durf ik echt nog wel wat te verwachten! succes! >:)

FLUSH! FLUSH! FLUSH!

Verwijderd

nee, sparen, en dan beetje plannen, en dan in 1x met 8M voorbij >:)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
niet sparen! als iedereen nu flusht pakken we ze zo een dag of 4 eerder >:)

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 08:32

mythor

Held in opleiding

>:)
dAT is idd een strak plan.

van jullie bijde
*D

edit:
anders snap niemand het meer 8-)

What you say?!

Verwijderd

^
|

UP! Iedereen, gooi er uit wat je er uit gooien kan! Ik wil geen doemscenario schetsen ofzo, maar stel dat 1 dag voordat we TA in zouden halen, de key gevonden wordt...
/me ziet liever niet dit hele forum overspoelt worden met Wat als... en Als ik maar.. draadjes....

Sparen kan over een dag of 10 ook nog wel, en dan met het veilige gevoel dat je de DPC in rc5-64 4ever op 1 hebt gezet! :))

(Ik ga nu persoonlijk AL mn buffers leeggooien)

Verwijderd

Eigenlijk denk ik dat TA als wij ze ingehaald hebben nog een dagje terug op positie 1 willen, en dus een aardig flushje gaan houden. Om dit te verkomen moeten we wachten met al die buffers leeg gooien totdat we op de keyservers van TA zien dat hun massaal gaan flushen.
Maar dat is mijn idee...

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ben het eigenlijk met MiWa eens... TA zal ook nog wel een hoop blokkies in de spaarbuffes hebben zitten...

tegen de tijd dat het nog een miljoen of 2 scheelt kunnen wij alles leeg gooien
(zoiets had ik in ged8en tenminste :))

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

AT is IMHO geen spaarteam; gewoon alles flushen wat er te flushen valt de komende week, dan staan wij 16 januari nummer 1!

Intentionally left blank

Verwijderd

AT is wel geen spaarteam, er zijn wel members die sparen, en soms geen kleintjes ook. En meestal hebben die (net zoals bij ons) andere dan de standaard proxy's

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ook kunnen we nog steeds als eerste de 600M mijlpaal halen als DPC, maar dan moeten we AT voor zijn: flushed al uw buffers voor of op 16 januari om dit te halen!!!!!

Intentionally left blank

Verwijderd

Yup alles flushen wat er te flushen valt ! :)

sparen is voorbij..

en dat van die key kan natuurlijk zeker gebeuren, dat zou echt klote zijn :(

}:O

Verwijderd

N.P! :7

Verwijderd

Heeft iemand gezien dat een proxy van US dns, nl. DBaker (http://n0cgi.distributed.net/rc5-proxyinfo.html) al 1.6 dagen down is.

Er zit bijna 4 miljoen RC5 blokjes in en wel 51,000 OGR stubs in. Ben benieuwd wat daar uit komt, maar er zal vast wel meer in zitten voor TA dan voor DPC :(

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
aaaarrrrrggggghhhhh.. hij wordt nu zelfs als DOWN aangegeven :-(((( En alle blokjes zijn verdwenen in het overzicht. Laten we maar hopen dattie ut snel weer doet. Ik heb daar nog blokkies en stubs staan :-((((

Verwijderd

Ik heb gelezen dat TA ook nog een verassing in petto heeft, maar het zou toch leuk zijn als in ieder geval een deel van ons gaat flushen, dus team Unreal FLUSH FLUSH FLUSH. Staan we misschien maar een daggie op 1, maar ben dan toch wel benieuwd wat TA dan voor antwoord heb......

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Bij Dnet zijn de rc5 stats van zon 7-jan binnen en daarin heeft DPC slechts 300 k meer dan TA. Nu flushed DPC wel vaker minder op in het weekend. Gecombineerd met het Bill verhaal en het tijdelijk haperen van de proxy van dsmarty is er niets vreemds. Wat wel vreemd is is dat TA op zondag 1.6M uitpoept. In mijn herrinering hebben ze zoiets niet vaak op een zondag gepresteerd.

Mijne heren, zou dit het begin van het laatste tegengas zijn van de laatste rc5-opponent. De doodsrochel, de krankzinnige blik in de ogen van de stervende terwijl alle buffers leeggepompt worden terwijl alle betrokkenen al weten dat het resultaat onafwendbaar is. DPC zal over TA heengaan. Liever gisteren dan vandaag. Maar als niet morgen dan toch overmorgen. :?

Go DPC Go.

Verwijderd

was die dbakerproxy niet nog steeds verstopt? :?

minder dan 2000K is echt waardeloos :(

Verwijderd

Je had gisteren zelfs minder dan 10K nodig om in de top 30 te komen... das echt heel weinig... Ik hoop dat het aan verstopte haperende proxys ligt, want anders zou het nog wel eens lang kunnen duren voordat we TA voorbij zijn

Verwijderd

You guys are always talking about us. Too bad I don't know what you are saying. :)
Silly Americans eh? hehe (8>

At least most of us can get along. 8-)

• anthonov
  • Laatst online: 09-10-2023
Op woensdag 10 januari 2001 06:39 schreef Wolfie het volgende:
You guys are always talking about us. Too bad I don't know what you are saying. :)
Silly Americans eh? hehe (8>

At least most of us can get along. 8-)
Hey, a TA post. Something to do with your own forum being offline? :P
(I know it is, I checked just minutes before your post).
Feel welcome to read along (even though you may not understand very much it. :))

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Wolfie, look at it this way; If people aren't talking about you, you're dead! So look at it as a good thing.
Thread is about dbakers proxy being down, our bad score on sunday and you gaining in on us.... }:O

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

hehe Ok. I get what you are all tring to say. I just thought since the forums where down. I thought I would "try" to catch up on here with all the TA posts. Good thing I get along with most of you. Come to think of it. I get along with everyone. I think. :9

Verwijderd

Punt 1 : Als we 8 M flushen ineens bant D.Net ons .. (geen MF's meer remember!)
Punt 2 : Misschien hevelt TA nog wat Seti bakken over ..

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
ik zie niet in waarom we TA met 8M (ofzo :?) zouden moeten inhalen.. kheb liever dat het zo snel mogelijk gebeurt! en dat we niet met zijn allen gaan wachten tot we 1M eronder zitten en dan massaal gaan flushen..

voor de kick hoef je het niet te doen.. de kick van snel inhalen is net zo groot.. en bovendien lopen we het risico van een ban (zoals hlpdsk hierboven al zegt)..

• anthonov
Ik vraag me af of ze echt zomaar op een ban zullen overgaan. Ze zullen ongetwijfeld tegensputteren maar als ze de grootste deelnemer uit het spel gaan knikkeren helpen ze eigenlijk hun eigen projectje om zeep.
En da's nou toch ook weer niet de bedoeling denk ik

Verwijderd

Mischien dat Bill goldberg wel de juiste manier gaat uitvoeren. Die is nu geen lid maar blijft wel flushen. Dat is dus straks zomaar 1 a 2 miljoen erbij en dan weer lid worden. De DPC krijgt die blokjes weer en staat toch is er geen megaflush geweest.

Mischien een idee voor de andere grote subteams????

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
kben ook niet echt bang voor een ban, maar ik zie het nut van sparen niet in als we TA beter snel kunnen inhalen!

• Theetjuh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:41
Beetje bij beetje .... of in 1 keer ....
Maakt niet zow gek veel uit ... ik flush zelf nu zo'n 3000 a 4000 per dag ...

Gaat wel lekker zo ;)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 12:11 schreef Theetjuh het volgende:
Beetje bij beetje .... of in 1 keer ....
Maakt niet zow gek veel uit
[..]
maakt wel uit als dat in 1 keer te laat is..

• Theetjuh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:41
Ja klopt, maar er blijven altijd mensen sparen .... dit is ook wel goed, want dan heb je een soort verrassings effect.
Maar er blijven ook altijd mensen iedere dag flushen/updaten ... zo een ben ik dus ...

• anthonov
Mijn subteam spaart altijd voor een wekelijkse flush. 1x per week een Top 30 notering is waar wij het voor doen (met de intentie om te groeien wat erg goed lukt de laatste dagen). Als we nu de kraan zouden openzetten is de lol er bij ons even vanaf want we hebben per dag niet genoeg voor een notering.

TA of geen TA. Wij flushen 1x per week.
Pagina: 1