Er even van uitgaand dat dit een DVD is van je vakantiefilmpjes die je hebt laten persen of iets anders dat niet copyrighted is.. :
je moet zorgen dat je via die software (evt. hardwarematig) de macrovision uitzet. dan lijkt het me dat je een videokaart / decoderkaart nodig hebt met een tv-out, die moet je aansluiten op de SCART ingang van je videorecorder. en dan gewoon die scart selecteren op je video en op record duwen.
bij sommige electronica winkels hebben ze ook apparaatjes die het uitschakelen en die je er dan tussen koppelt die werden vroeger gebruikt om gehuurde videobanden te kopieren enzo...
maar in dit geval, zet gewoon softwarematig uit, is geen probleem.
Ik heb het probleem dat ik via de tv out van m'n asus v3800 tnt2 niet kan opnemen vanwege die beveiliging. Ik wil bijvoorbeeld videocd's op videoband zetten, en andere dingen die ik met de computer doe. Kan dat ook met software, die encoding uitzetten?
1. Software om de marcovision uit te zetten (digitale beveiliging)
2. Zo'n kastje wat je gebruikt om Huur-vhs tapes te kopieren ( voor de analoge? beveiliging) Heb je dit kasje niet dan zie je om de 10 sec een blauw scherm in je film