Toon posts:

[12move Inbel] Kun je je e·mail alias wijzigen/verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of je nu met een 12move Inbel Budget/Comfort·abonnement eindelijk je e·mail alias kan veranderen of deleten?

Onder het 'oude' 12move Standaard kan dat namelijk niet en ik overweeg om mijn Standaard·abonn. om te zetten naar één van die twee nieuwe inbel·abo's: 12move Budget of 12move Comfort.

Het zou namelijk mijn keuze kunnen beïnvloeden, vandaar mijn vraag.

Dus, iemand een idee voordat ik mijn abonn. eventueel omzet?

P.S. Ik heb de helpdesk geprobeerd te bellen, maar ongeacht het tijdstip van de dag - die lui zeggen altijd "een wachttijd van meer dan 10 minuten" te hebben à € 0,50 per minuut. Daar ga ik niet op wachten...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En mailen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Eerlijk gezegd niet geprobeerd nog, dat kan en zal ik inderdaad even doen, doch uit eerdere ervaringen weet ik gewoon dat 8 à 9 van de 10 grote bedrijven niet of nauwelijks zullen reageren op vragen via e·mail. Maar misschien dat 12move net die ene uitzondering zal zijn... Neemt niet weg dat mijn vraag via deze weg wel 'geldig' blijft, dus als iemand de behoefte heeft om hierop te antwoorden - graag!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 19:14 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:14:
[...]

Eerlijk gezegd niet geprobeerd nog, dat kan en zal ik inderdaad even doen, doch uit eerdere ervaringen weet ik gewoon dat 8 à 9 van de 10 grote bedrijven niet of nauwelijks zullen reageren op vragen via e·mail. Maar misschien dat 12move net die ene uitzondering zal zijn... Neemt niet weg dat mijn vraag via deze weg wel 'geldig' blijft, dus als iemand de behoefte heeft om hierop te antwoorden - graag!!!
:?

Juist grote bedrijven hebben hele afdelingen die emails behandelen hoor ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.