ik heb virtualdub om een aantal avi's naar DVD te zetten. maar bij sommige zegt ie dat het Xvids zijn. hoe kan ik deze naar Divx omzetten? of in ieder geval openen met Virtualdub?
Geen Virtualdub gebruiken maar nandub (virtualdub kan wel met vxid overweg maar niet met vbr audio)
ok zal het proberen
btw ik zie dat een file van 600 MB nu al met VD al 1.5 GB is. wordt het dan ook de echte DVD kwalitiet?
edit: werken er nu meer, maar sommige doen het nog niet, zal zo de fout geven
btw ik zie dat een file van 600 MB nu al met VD al 1.5 GB is. wordt het dan ook de echte DVD kwalitiet?
[ Voor 151% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 16:20 ]
Je kan niet zomaar een DVDtje bakken van een avi en dan verwachten dat de kwaliteit op magische wijze verbeterd isVerwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:08:
ok zal het proberen
?
Het enige wat je op deze manier doet is de films omzetten naar een formaat dat een DVDspeler snapt, de kwaliteit verbetert niet... Wat eenmaal weg ge-encode is kan je niet meer terughalen.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0