Mijn externe opslag mediums, hetzij via USB poort (USB stick, digitale camera etc) echter ook vanuit de cdrw-rom en dvd-rom drive functioneren niet meer bij het inlezen van data. Het lukt mij wel om cd's te branden, echter het opvragen van data is niet mogelijk. Daarnaast worden externe schijven via de USB niet gelezen. Anders gezegd, mijn operating system, windows XP pro, herkent de schijven niet meer bij opvragen gegevens (windows verkenner is leeg).
Windows herkent mijn USB niet meer als ik hem weer aansluit. Hij ziet wel dat er een USB-apparraat voor massaopslag is aangesloten maar hij zet hem niet als HD neer bij Deze Computer. Ik heb al in verschillende topics gezocht maar kon geen gepaste oplossing vinden. Ook google bood geen uitkomst
operating system: Windows XP pro
moederbord: MS8308 D/E
USB 2.0
Windows herkent mijn USB niet meer als ik hem weer aansluit. Hij ziet wel dat er een USB-apparraat voor massaopslag is aangesloten maar hij zet hem niet als HD neer bij Deze Computer. Ik heb al in verschillende topics gezocht maar kon geen gepaste oplossing vinden. Ook google bood geen uitkomst
operating system: Windows XP pro
moederbord: MS8308 D/E
USB 2.0
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 12:24 ]