Toon posts:

externe opslagschijven functioneren niet bij inlezen data

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn externe opslag mediums, hetzij via USB poort (USB stick, digitale camera etc) echter ook vanuit de cdrw-rom en dvd-rom drive functioneren niet meer bij het inlezen van data. Het lukt mij wel om cd's te branden, echter het opvragen van data is niet mogelijk. Daarnaast worden externe schijven via de USB niet gelezen. Anders gezegd, mijn operating system, windows XP pro, herkent de schijven niet meer bij opvragen gegevens (windows verkenner is leeg).

Windows herkent mijn USB niet meer als ik hem weer aansluit. Hij ziet wel dat er een USB-apparraat voor massaopslag is aangesloten maar hij zet hem niet als HD neer bij Deze Computer. Ik heb al in verschillende topics gezocht maar kon geen gepaste oplossing vinden. Ook google bood geen uitkomst

operating system: Windows XP pro
moederbord: MS8308 D/E
USB 2.0

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 12:24 ]

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Welkom op GoT!!! Misschien is het verstandig eens wat FAQs en de Nettiquete door te nemen voordat je aan het posten gaat. Daarin staat o.a. in beschreven dat je zelf eerst eens moet zoeken naar mogelijke oplossingen en je zoekproces even moet beschrijven.

Daarnaast is het wel zo handig (en gebruikelijk) om te beschrijven wat je allemaal al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen.

PS Ook zul je zien dat we hier elkaar niet de groeten hoeven te doen!!! Als je dat echt wil kan je je signature daarvoor gebruiken!!!

Verwijderd

Topicstarter
antwoorden op je reactie heb ik in het originele bericht verwerkt.