[XP/DOS] Nerocmd lokaties uit ander bestand halen.

Pagina: 1
Acties:

• zwartemerel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-02 23:02

zwartemerel

uhm.. niets aparts te melden

Topicstarter
hoi hoi

ik heb met nero cmd(onderdeel van nero) een werkende :) *.bat (dos-prompt)(draaiend onder winXP) file gemaakt met daarin de volgende tekst

nerocmd --write --real --drivename f: --iso Backupcd --create_iso_fs "c:\testmap" --recursive --nero_log_timestamp

dat gaat perfect hij zet de inhoud van de test map perfect op cd, maar wat ik wil is dat hij de lokatie`s van de bestanden uit een txt of een ini bestand haald, zodat ik daar een hele lijst met lokaties die gebackupt moeten worden in kan zetten en dat hij ze dan daar uit haald

meerdere mappen kan ik ook wel in dt script zetten maar dat werkt niet handig want dan krijg je zoiets.

nerocmd --write --real --drivename f: --iso Backupcd --create_iso_fs "c:\testmap" --create_iso_fs "c:\testmap1" --create_iso_fs "c:\testmap2" --create_iso_fs "c:\testmap3" --create_iso_fs "c:\testmap4" --recursive --nero_log_timestamp

en dat werkt niet makkelijk voor mensen die niet zo handig zijn met de pc

ik had zelf zoiets in het hoofd 8)7 maar dat werkt niet |:(

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
backup.bat
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nerocmd --write --real --drivename f: --iso Backupcd --create_iso_fs c:\lokaties.ini" --recursive --nero_log_timestamp

lokaties.ini
"c:\testmap"
"c:\testmap1"
"c:\testmap2"
"c:\testmap3"
"c:\testmap4"

kan dit ook? heeft iemand een idee, laat het weten

groeten henri

--->--> www.zwartemerel.nl <--<---

• zwartemerel

zwartemerel

Topicstarter
laat maar wezen, kben overgestapt op andere methode. wie er naar gekeken heeft bedankt
en tot de volgende keer maar weer.

Henri

:*) 8) :o :+ :D 8)7

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03-2025
welke methode gebruik je nu dan, want dit vind ik wel handig.....

while ( !$succeed ) { $try++ }

• zwartemerel

zwartemerel

Topicstarter
ik ga nu makecab gebruiken, dan maak je eerst een *.cab file aan en die laat ik dan door nero op cd zetten

meer info over makecab op google 1 van de eerste links support.microsoft.com