Virtuele audio-cd (.iso): windows cannot read from this disk

Pagina: 1
Acties:

• schnitzelcore
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-08-2021
Met Nero heb ik .iso's gemaakt van enkele audio-cd's, wanneer ik deze brand zijn het gewoon weer goede audio-cd's. Als ik echter een .iso mount met Nero Imagedrive of Daemon Tools wordt de virtuele schijf door windows niet als audio-cd herkend, maar als RAW. Dezelfde audio cd's door Nero naar .nrg geript mounten wel goed.
-Ik heb in de apparaateigenschappen van de virtuele drive digitale audio aangevinkt.
-Ik heb de gearsec service gestart (heb ik eigenlijk disabled).
-Xp pro En sp2, geinstalleerd vanaf geslipstreamde sp2.
-.Iso's van data-cd's mounten wel gewoon ok.

Volgens threads die ik met de search heb gevonden zou dit gewoon moeten kunnen. Ik heb zowel Imagedrive als Daemon Tools geprobeerd, dus ik denk dat dit een probleem met mijn xp configuratie is. Iemand een idee wat ik kan proberen?

Windows is exiting. Is this OK?

Verwijderd

Ik zat net even te kijken met daemon. Die staat bij mij in de systray. Enfin. Als ik de rechtermuisknop op het icoontje klik, zie onder options 'analog audio' . Is dat misschien wat je zoekt?
edit
ik zag ook emulatie, securom da's voor audio cd's die beschermt zijn.
[/edit]

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 23:57 ]

• schnitzelcore
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-08-2021
Dat had ik natuurlijk moeten melden: analog audio had ik al geprobeerd, dat lost het probleem helaas niet op. En de cd's die ik gekloond heb zijn niet beveiligd.

Windows is exiting. Is this OK?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me meer een probleem met Daemon Tools danwel Nero dan iets anders - ik verplaats je topic dan ook eventjes naar Software Algemeen

Windows Operating Systems >> Software Algemeen