Toon posts:

[XP] Internet pagina's laden niet of slecht *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Halo,

Sinds een week of 2 werkt internet niet zoals het hoort. ik heb al diverse virussen verwijderd en hitman heeft ook zijn best gedaan. De pc is nu wat dat betreft schoon.
(SP2 is al wel geinstalleerd en de virus scanner is up to date)
Als ik bijvoorbeeld tweakers.net open krijg ik dit zien:
(afbeeldig invoegen werkt niet maar tweakers laat heel vreemd)

zonder foutmelding of iets dergelijks. Ik heb de cache al leeg gemaakt heb java ge-update en meerdere malen gerefreshed.

Ook bij hotmail laat hij een witte pagina en bij de windows update ook.

Wat kan dit probleem zijn en hoe los ik het op

groeten Kaygaaf

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-04 15:31

Suaver

jokecoat

Gebruik je Internet Explorer of FireFox ? Heb je al geprobeerd je Internet Explorer te herstellen?

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Werkt het wel met een andere browser?

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik internet explorer en ik heb nog geen andere browser geprobeerd. maar ik kom er ook net achter dat media player ook niet geladeb kan worden ik weet niet of het een en ander met elkaar te maken heeft???? Internet herstellen moet gewoon windows apparaten? maar daar kan ik niet kiezen om het te herstellen!!

Is het nodig om een andere browser te proberen?
groet

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 15:35 ]

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:54
Dat kan je wel even checken, als die in de andere browser de melding niet geeft dan weet je waarschijnlijk dat het probleem bij de IE ligt. Anders moet je de fout gaan zoeken bij Windows zelf. Virussen enz...

[ Voor 65% gewijzigd door ArieR op 21-01-2005 15:37 . Reden: Refreshen erg handig...:) ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het ff checken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb firefox geinstalleerd en het werkt allemaal.

Dus iE loopt te klooien. Lijkt me verstandig om IE opnieuw te instaleren en hopen dat dan media player ook weer normaal gaat doen!?????

• ArieR
Ja, Media Player staat gewoon los van IE. Ach en anders installeer je Media Player toch ook ff opnieuw. Zoveel moeite is het niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik kan die Explorer niet vinden is er een plek waar ik hem helemaal kan dowloaden de engelse versie??

• ArieR
Ik niet of je nog ergens de volledige versie van IE kan downloaden. Maar je kan wel de websetup downloaden. Die is nog geen 500 Kb geloof ik. Als je dan gaat installeren haalt die de rest van de bestanden die die nodig heeft van internet.

IE ENG Download

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-04 15:31

Suaver

jokecoat

Probeer hem eerst es te herstellen ? Start -> Configuratiescherm -> Software -> Internet Explorer
En dan vraagt ie of je hem wil verwijderen / herstellen etc. Misschien is 't dan verholpen. Uninstall kan altijd nog :)

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik dat herstellen gaat op een of andere manier nog niet, hij begint meteen met deinstaleren. Als ik dan de PC dan opnieuw opstart is explorer wel weg. Ga ik het weer installeren dan gebeurd er verder niets verschillends bij het laden van pagina's. Ga nog wel weer ff aan het hobby'n

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*kuch*

verwijderen bij add/remove software haalt alleen maar de koppelingen op de desktop en het startmenu en dergelijke weg, maar ninstallt geen IE (kan ook niet eens zonder meer).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• DoingK
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08-2024

DoingK

i just wanna be friends.......

Dit had ik laatst ook bij een klant van mij, bleek bij mij spyware achtige software te zijn.

Probeer eens met hijackthis (www.merijn.org) alle processen te verwijderen die niet thuis horen in de pc. (let wel op dat je niet te veel verwijderd, aangezien hijackthis alle running processes weergeeft)

als dat niet helpt, dan kan je beter hetzelfde doen als ik ook gedaan heb, en dat is een verse install doen

• hesselbeertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47
hier hetzelfde gehad

ie6 eroverheen gedraaid en klaar

28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...

Verwijderd

format c:\ , altijd de beste remedie :)

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:44:
format c:\ , altijd de beste remedie :)
Maar (bijna) nooit de meest zinvolle :/

M.a.w. omdat IE het niet goed doet reinstall je de computer maar even. Is net zoiets als mijn virusscanner doet een beetje vaag, laat ik de computer maar formateren.

[ Voor 34% gewijzigd door LifeTecH op 23-01-2005 13:03 ]

Pagina: 1