OK, nadat m'n vorige topic was gesloten ben ik zelf verder op onderzoek uitgegaan (jaja, ik leer het mss nog wel eens) op de php site.
Om te proberen wil ik eerst gewoon mn mailbox openen en kijken hoeveel berichten erin stonden.
Dat deed ik met dit script:
Dit werkte niet. Ik kreeg een leeg scherm, en als ik het woordje INBOX wegliet (mocht volgens de php-site) kreeg ik een fout en dat ik in mn log moest kijken (maar die kan ik niet vinden).
Dus ik dacht, ok misschien is de mailbox fout, laten we even de mailboxen listen.
Dat deed ik met dit script (rechtstreeks van php-site):
Maar dan krijg ik deze fout:
?
Om te proberen wil ik eerst gewoon mn mailbox openen en kijken hoeveel berichten erin stonden.
Dat deed ik met dit script:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <?php /* Dit script haalt van alle mails van <mail>@xinevil.com de bijlages en zet ze in een map */ $imapmail = imap_open('{imap.xinevil.com:143/imap}INBOX','<mail>@xinevil.com','<wachtwoord>'); $num_msg = imap_num_msg($imapmail); echo $num_msg; imap_close($imapmail); ?> |
Dit werkte niet. Ik kreeg een leeg scherm, en als ik het woordje INBOX wegliet (mocht volgens de php-site) kreeg ik een fout en dat ik in mn log moest kijken (maar die kan ik niet vinden).
Dus ik dacht, ok misschien is de mailbox fout, laten we even de mailboxen listen.
Dat deed ik met dit script (rechtstreeks van php-site):
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <?php $mbox = imap_open("{imap.xinevil.com:143/imap}", "<mail>@xinevil.com", "<wachtwoord>", OP_HALFOPEN) or die("can't connect: " . imap_last_error()); $list = imap_getmailboxes($mbox, "{imap.xinevil.com}", "*"); if (is_array($list)) { reset($list); while (list($key, $val) = each($list)) { echo "($key) "; echo imap_utf7_decode($val->name) . ","; echo "'" . $val->delimiter . "',"; echo $val->attributes . "<br />\n"; } } else { echo "imap_getmailboxes failed: " . imap_last_error() . "\n"; } imap_close($mbox); ?> |
Maar dan krijg ik deze fout:
Wat doe ik nu foutcan't connect: Certificate failure for imap.xinevil.com: self signed certificate: /C=US/ST=NY/L=New York/O=Courier Mail Server/OU=Automatically-generated IMAP SSL key/CN=localhost/Email=postmaster@example.com