[ASP] Via Kerio SMTP mail versturen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-04 22:43

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Topicstarter
Wellicht zit ik niet in het goede subforum, maar ik probeer me verder aan de regels te houden.

Oude situatie:
ASP website welke middels CDOSYS (standaard SMTP server in w2k3) een mail verstuurde naar buiten toe.

Nieuwe situatie:
Vanwege beperkingen van de standaard mailserver, overgestapt naar Kerio mailserver 6.0.6. Krijg nu dus een error van m'n mailscript aangezien CDOSYS is weggevallen.

Na de handleiding van Kerio en Google erop hebben nageslagen zit ik dus met het probleem dat ik geen mail kan versturen via de SMTP server van Kerio.

Mijn vraag is dus, wie weet een script waarmee ik een verbinding kan krijgen met de SMTP server van Kerio en of dit ook uberhaupt wel mogelijk is.

Externe componenten als ASPEmail zijn geen optie in mijn geval :'( ....

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:29

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Djoekie schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:43:
Mijn vraag is dus, wie weet een script waarmee ik een verbinding kan krijgen met de SMTP server van Kerio en of dit ook uberhaupt wel mogelijk is.
Zie P&W FAQ - Scriptrequests ;)
Daarnaast lijkt me het niet al te moeilijk om m.b.v. google iets te vinden zodat je met ASP via een SMTP server mail kan versturen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.